Riepas nodiluma mērīšana
Lai spriestu par riepu nodiluma pakāpi un lemtu par to nomaiņu, rūpīgi aplūkojiet riepas protektoru. Riepas protektors atrodas tiešā saskarē ar virsmu, pa kuru braucat, tāpēc tā stāvoklis tieši ietekmē riepas sniegumu un efektivitāti. Riepa ir jāmaina, kad tās protektora centrālie izciļņi ir nodiluši līdz vienam līmenim ar tā sānu izciļņiem.
Riepas noņemšana
Lai noņemtu riepu, vispirms iztukšojiet kameru, līdz no tās vairs nenāk gaiss. Pēc gaisa izvadīšanas ar riepas sviru noņemiet riepu no riteņa loka.
Kā uzlikt riepu?
Lai uzstādītu riepu atpakaļ, vispirms ielieciet riteņa lokā vienu borta malu.
Pēc tam piepumpējiet kameru par aptuveni 30%, pirms ievietojat to riepā (tās iepriekšēja piepumpēšana samazina kameras iespiešanas risku).
Pēc tam ievietojiet otru riepas pusi riteņa lokā, sākot no ventilim pretējās puses.
Pirms pilnībā piepumpējat kameru, pārbaudiet, vai tā nav iespiesta starp riepu un riteņa loku.
Kā pareizi pumpēt riepas?
Vienmēr pumpējiet riepas uzmanīgi. Ieteicamais spiediens ir norādīts uz riepas borta, kā arī tās tehniskajā aprakstā (pieejams tiešsaistē).
Pirms katra izbraukuma, lūdzu, pārliecinieties par riepu spiediena piemērotību gaidāmajiem braukšanas apstākļiem.
Bezkameras riepa
Šo riepu var izmantot arī bez kameras (iekšējās).
Lūdzu, ņemiet vērā, ka tā ir jāuzstāda uz īpaša bezkameras riteņa loka.
Lai samazinātu riepas pārduršanas risku un uzlabotu gaisa necaurlaidību, lietojiet šķidro bezkameru riepu hermētiķi.
Bezkameru riepas iesakām pumpēt ar kompresoru vai augstspiediena pumpi.