DECATHLON PREČU ATGRIEŠANAS NOTEIKUMI

Pirkumi, kuri iegādāti veikalā, var tikt atgriezti tikai veikalā. Ja esat iegādājies preci veikalā, pirkuma brīdī neuzrādot lojalitātes kontu (Reģistrējot klienta kontu mājaslapā, Jūs kļūstat par lojālo klientu), pirkumu varat atgriezt 30 dienu laikā no pirkuma brīža, ja: • esat saglabājis pirkuma čeku, tas būs jāuzrāda pie atgriešanas (bankas izdruka netiek pieņemta); • prece ir bez lietojuma pazīmēm; • saglabājot orģinālo preces iepakojumu (piem., birkas, svītru kodus, lietošanas instrukcijas, utt., ja tādi bijuši pievienoti produktam pirkuma brīdī). Ja esat iegādājies preci veikalā, pirkuma brīdī uzrādot lojalitātes kontu, pirkumu varat atgriezt 365 dienu laikā no pirkuma brīža, bez nepieciešamības saglabāt pirkuma čeku, jo, uzrādot lojalitātes karti pirkuma brīdī, čeki tiek saglabāti automātiski Jūsu klienta kontā. Preci varat atgriezt, ja: • prece ir bez lietojuma pazīmēm; • saglabājot orģinālo preces iepakojumu (piem., birkas, svītru kodus, lietošanas instrukcijas, utt., ja tādi bijuši pievienoti produktam pirkuma brīdī).

Saviem lojālajiem klientiem, kuri iepirkušies internetveikalā, nodrošinām bezmaksas preču atgriešanu attālināti vai veikalā. Reģistrējot klienta kontu mājaslapā, Jūs kļūstat par lojālo klientu. Internetveikalā veiktu pirkumu varat atgriezt 365 dienu laikā no pirkuma brīža, ja: • prece ir bez lietojuma pazīmēm; • saglabājot orģinālo preces iepakojumu (piemēram birkas, svītru kodus, lietošanas instrukcijas, utt., ja tādi bijuši pievienoti produktam pirkuma brīdī). Naudas atgriešana tiek veikta tikai par preci, piegādes izmaksas netiek atmaksātas. Piegādes maksa tiek atmaksāta tikai gadījumos, kad piegāde nav veikta. Internetveikalā veiktie pasūtījumi var tikt atgriezti arī attālināti, izmantojot DPD vai Omniva pakalpojumus.

Veicot pirkumus, ar priekšapmaksas rēķinu, klients var atgriezt preci veikalā vai attalināti, izmantojot DPD vai Omniva pakalpojumus. Patērētāju tiesību aizsardzības likums paredz iespēju, ka ar distances līgumu pirktu preci var atgriezt 14 (četrpadsmit) dienu laikā. Prece nedrīkst būt ar lietošanas pazīmēm un nepieciešams saglabāt oriģinālo iepakojumu (piemēram birkas, svītru kodus, lietošanas instrukcijas, utt., ja tādi bijuši pievienoti produktam pirkuma brīdī). Preces garantijas laiks juridiskajiem klientiem ir 1 (viens) gads.

1. Izmantojiet šo linku: https://rmp.dpdgroup.com/033/DecathlonLatvija
2. Aizpildiet nepieciešamo informāciju;
3. Izvēlieties atgriešanas veidu ar DPD Pickup punktu vai kurjeru;
4. Sapakojiet sūtījumu;
5. Izprintējiet uzlīmi un uzlīmējiet uzlīmi uz sūtījuma. Ja esat izvēlējies, atgriešanu ar kurjeru, tad kurjers ieradīsies ar sagatavotu pavadlapu;
6. Nosūtiet sūtījumu, tiklīdz saņemsim sūtījumu, atgriezīsim naudu Jūsu kontā 5-7 dienu laikā.
DPD atgriešana ar paku skapi.
Ja izvēlaties atgriešanu ar paku skapi, tad sistēma ģenerēs uzlīmi, kura jāizprintē un jāuzlīmē uz sūtījuma.
DPD atgriešana ar kurjeru.
Ja izvēlaties atgriešanu ar kurjeru, aizpildiet nepieciešamo informāciju. Kurjers atvedīs sagatavotu pavadlapu.

1. Izmantojiet šo linku: https://atgriesana.omniva.lv/lv/veikali/decathlon-lv
2. Aizpildiet nepieciešamo informāciju;
3. Pēc informācijas aizpildīšanas, Jūs saņemsiet epastu ar pakas atgriešanas nr. un QR kodu.
4.Rūpīgi iepakojiet sūtījumu un atzīmējat sūtījuma numuru uz iepakojuma.
5. Pievienojiet sūtījumam preču atgriešanas aktu (pievienots epasta vēstulei).
6. Pakomāta ekrānā nospiediet izvēlni “Nosūtīt sūtījumu”, pēc tam izvēlies “Sūtījums ar iepriekš sagatavotu adrešu karti”.
7. Ievadiet sūtījuma numuru, kuru saņemāt epastā vai noskenējat QR kodu, ko arī atradīsiet epasta vēstulē.
8. Nosūtiet sūtījumu, tiklīdz saņemsim sūtījumu, atgriezīsim naudu Jūsu kontā 5-7 dienu laikā.
Naudas atmaksa par atgriezto preci tiek veikta 5-7 dienu laikā.

Ja pirkumu veicāt pašapkalpošanās kasēs, nauda tiks atgriezta 5-7 dienu laikā uz bankas norēķinu karti.

• Apakšveļa;
• Apģērbs, kurš tiek nēsāts bez apakšveļas (hidrotērpi, triatlona tērpi, utml);
• Higiēnas preces;
• Zobu aizsargi;
• Sauļošanas krēmi/dušas želejas;
• Gāzes baloni netiek pieņemti atgriešanai;
• Pārtikas produkti netiek pieņemti atgriešanai;
• Dzīvnieku barība (ja ir atvērts to iepakojums);
• Slēpošanas/riteņbraukšanas ķiveres;
• Personalizētās preces, piemēram, krekls, kuram veikta apdruka.
Izņēmumi tiek pieņemti internetveikalā veiktiem pasūtījumiem, jo darbojas distances līgums.
Lietoti priekšmeti (pat viegli), netīri priekšmeti vai priekšmeti, kas ir bojāti nepareizas apstrādes/lietošanas dēļ, var netikt pieņemti atgriešanai.

Ja pirkums veikts ar dāvanu karti, atgriezto preču vērtība tiks atgriezta dāvanu kartes veidā.
Ja Jums ir kādi jautājumi vai nepieciešama papildu palīdzība saistībā ar produktu atgriešanu, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu servisu: [email protected]