RCR klāsts
RCR klāsts ir īsts gardums velosipēdistiem, kuri vēlas pilnvērtīgu velosipēdu bez kompromisiem. Šim velosipēdam mūsu prioritāte bija sniegums. Katras caurules šķērsgriezumi ir aprēķināti tā, lai tie būtu maksimāli efektīvi galvenajos vēja leņķos (-15°/+15°). Šis velosipēds ietilpst “vieglo aerodinamisko” velosipēdu kategorijā, piedāvājot ideālu līdzsvaru starp svaru, stingrību un aerodinamiku, kas rezultātā garantē izcilību.
Ja vēlaties velosipēdu, kas paredzēts uzvarām, meklējiet RCR.
Ar ko RCR atšķiras no RCR Pro?
Oglekļa šķiedru rāmi veido tā ģeometrija, forma un salikums.Salikums ir tas, kā oglekļa šķiedras tiek saliktas.Ne visām šķiedrām piemīt vienādas īpašības.
RCR rāmim tiek izmantotas augstas izturības šķiedras.
RCR Pro esam izvēlējušies izcilas šķiedras, kas padara velosipēdu stingrāku vietās, kuras ir pakļautas vislielākajam nolietojumam un samazina svaru.
RCR Pro ir gatavs konkurēt augstākajā līmenī.
Vairāk par rāmi
RCR Pro izmēra M rāmis sver 800 g (krāsots).
RCR izmēra M dakša sver 380 g (krāsota).
Rāmis ir saderīgs ar līdz 33 mm platām riepām.
Atkarībā no krāsas var būt nelielas svara izmaiņas (+/- 50 g).
Uzmanību! Oglekļa šķiedru rāmjus nedrīkst nostiprināt uz augšējās caurules, sēdekļa caurules un apakšējās caurules, izmantojot skavu (darbnīcas statīvu, velosipēdu turētāju).Ogleklis ir ļoti stingrs materiāls, taču tas neiztur saspiešanu.
Daļa starp pedāļiem, stūri un sēdekli
Mēs esam prasmīgi integrējuši stūres bļodiņas daļas, lai RCR vadītos vienmērīgi, vienlaikus saglabājot vieglu apkopi.
Deda x Van Rysel kombinācija, kas apvieno aerodinamiku, ergonomiku un stingrību:
XXS 90 x 380
XS 90 x 380
S 90 x 400
M 100 x 400
L 110 x 400
XL 120 x 400
SRAM RED aprīkojums un QUARQ jaudas sensors.
RCR velosipēds ir aprīkots ar SRAM Red eTap AXS aprīkojumu un Quarq jaudas mērītāju. Jaudas mērītājs ir obligāts velosipēdistiem, kuri vēlas plānot savu treniņu, lai izlabotu savu sniegumu.
Kopējais piedziņas svars: 2400 g ar jaudas mērītāju.
Elektroniskajam aprīkojuma komplektam ir divas atsevišķas baterijas (viena katram pārslēdzējam). Varat izmantot lietotni Sram, lai iestatītu velosipēdu un skatītu savu braucienu datus.
SRAM RED ETAP AXS E1 piedziņas sistēma
Pārslēdzējs: RED AXS HRD E1;
Priekšējais ātrumu pārslēgšanas mehānisms: RED AXS E1;
Aizmugurējais ātrumu pārslēgšanas mehānisms: RED AXS E1 MAX 36T.
Kasete: Red XG 129, 10-33
Monobloks:Red AXS PM 48/35T
Apvalks: Sram DUB BB86 Ceramiq
Rāmja centrālā daļa: FC SRAM RED AXS E1 PM 48/35T.
Dažāds klaņu garums atkarībā no velosipēda izmēra.
XS — 165 mm;
S — 170 mm;
M — 172,5 mm;
L — 175 mm.
Ķēde: SRAM RED E1.
SRAM elementus ir viegli nomainīt, jo Red un Force sērijas ir saderīgas.
Piedziņas apkope
Ņemiet vērā, ka ir svarīgi regulāri veikt piedziņas apkopi, īpaši, ja braucat sarežģītos apstākļos (slapji un/vai netīri ceļi).
Regulāra apkope palīdzēs jūsu piedziņai kalpot ilgāk.
Regulāri pārbaudiet ķēdi, izmantojot mūsu ķēdes nodiluma indikatoru,
kas ir pieejams mūsu tīmekļa vietnē.
Piedziņas kalpošanas laiks
Pērkot velosipēdu, svarīgi ņemt vērā tā apkopes izmaksas, jo īpaši attiecībā uz piedziņas sistēmu. Zemāk norādītās summas ir vidējie rādītāji, un tās ir dotas, lai jūs varētu gūt vispārēju priekšstatu par to, ko sagaidīt. Tās, protams, var atšķirties atkarībā no tā, kā jūs rūpējaties par velosipēda piedziņu.
Labi uzturētas ķēdes vid. kalpošanas laiks ir 5000 km.
Vid. kasetes kalpošanas laiks ir 10 000–12 000 km.
Sliktā stāvoklī esoša ķēde var pārtrūkt, tas var sabojāt velosipēda rāmi.
Disku bremzes
Sram Red D2 disku bremzes ar 160 mm diskiem priekšā un 140 mm aizmugurē.
Sram Red D2 bremzes ir hidrauliskas. Tas nodrošina, ka bremzēšana ir vienmērīgāka un jaudīgāka, nekā ar trošu sistēmas hidrauliskajām bremzēm.
Šīs bremzes ir jāiestrādā. Vienkārši bremzējiet pakāpeniski 20 reizes, braucot nelielā ātrumā (20 km/h), pēc tam atkārtojiet ar ātrumu 30 km/h. Pārliecinieties, ka tiek iestrādātas abas bremzes. To iestrādāšana nodrošina lielāku berzi starp bremžu disku un bremžu kluci.
Hidraulisko bremžu apkope
Hidrauliskās bremzes darbojas, izmantojot slēgtu kontūru starp bremžu sviru un suportu.
Šļūtene uztur blīvējumu.
Ar laiku spiediens šļūtenēs normāli samazinās, kā rezultātā samazinās bremzēšanas efektivitāte. Ja bremzēšana kļūst pārāk maiga vai jūs strauji atduraties pret stūri, sistēma ir jāatgaiso. Tam nepieciešami specifiski instrumenti un zināšanas.
Brīdinājums un regulēšana
Iegaumējiet! Nekad nesaspiediet bremzes, ja ritenis nav piestiprināts, jo bremžu kluči var saķerties.
Ja rotors pieskaras klučiem, šeit ir aprakstīts, kā noregulēt riteni un skavu:
- atbrīvojiet bremžu suportu;
- stingri bremzējiet un vienlaikus pievelciet suportu;
- ja problēma joprojām pastāv, dodieties uz tuvāko veikalu.
Zipp 353 NSW riteņi
Ar 45 mm viļņoto aploka formu 353 NSW nodrošina ātru braucienu jebkurā reljefā, pateicoties progresīvajai aerodinamiskajai efektivitātei un izcilai sānvēja stabilitātei.353 NSW ir Zipp līdz šim vieglākais bezkameru ritenis, padarot to par labāko ieroci, lai atrautos no sāncenšiem.
Svars: 1308 g
https://www.sram.com/fr/zipp/models/wh-353-ntld-a1
Riepas Continental GP 5000 S TR
Continental Grand Prix 5000 S TR šosejas riepa ir ātrāka un vieglāka, un tai ir stingrākas sānu sienas nekā tās priekšgājējai GP 5000 versijai.Brauciet ātrāk, jūtieties ērtāk un izbaudiet labāku aizsardzību pret caurduršanu.
700x28: spiediens no 3 līdz 5 bāriem.
280 g.
Bezkameras riepa vai riepa ar kameru
Ieteicams riepas nomainīt uz bezkameru riepām, izmantojot šī velosipēda komplektācijā iekļauto bezkameras vārstu.
Bezkameru riepas ir ērtākas un efektīvākas, un nedaudz caurdurtas, tās var pašas atgūt hermētiskās īpašības.
Protams, remonta komplektā vienmēr līdzi jābūt kamerai, ja gadījumā riepa tiek caurdurta nopietnāk.
Pozīcija
RCR oglekļa šķiedru sēdekļa stute.
Izmērs atkarībā no velosipēda izmēra: XS:316;
S: 331;
M: 356;
L/XL: 406
Fizik Argo 00 sēdekli
Šim sacensību sēdeklim, kas izstrādāts sadarbībā ar profesionāliem braucējiem, ir īss izbīdījums, kas nodrošina labu stabilitāti un mazina spiedienu uz mīkstajiem audiem.Svars: 144 g (140 mm)
Pedāļi
Tiek pārdots bez pedāļiem.
Kurš izmērs?
Skatiet velosipēda rāmja ģeometrijas tabulu.
Ja jūsu mērījumi ir uz robežšķirtnes starp diviem izmēriem, mazāks izmērs būs labāks, ja vēlaties, lai velosipēds ir atsaucīgāks. Tomēr, ja vēlaties justies ērti, braucot garas distances, labāks būs lielāks izmērs.
Svarīgi/drošība
Zipp riteņi tiek uzskatīti par riteņiem bez āķa, jo tiem nav āķa, kas notur riepu uz aplokiem.Tas ir spiediens, kas notur riepu iespiestu riteņa aplokā.
Brīdinājums!
Jāievēro riepām Zipp ieteiktais maksimālais gaisa spiediens — tas nekādā gadījumā nedrīkst pārsniegt 5 bārus, pretējā gadījumā var tikt bojāta riepa.