RCR klāsts
RCR klāsts ir īsts gardums velosipēdistiem, kuri vēlas pilnvērtīgu velosipēdu bez kompromisiem. Šim velosipēdam mūsu prioritāte bija sniegums. Katras caurules šķērsgriezumi ir aprēķināti tā, lai tie būtu maksimāli efektīvi galvenajos vēja leņķos (-15°/+15°). Šis ir vieglās un aerodinamiskās kategorijas velosipēds — atrasts optimāls viegluma, stingruma un aerodinamikas līdzsvars, lai tas kļūtu par izcilu velosipēdu.
Ja vēlaties velosipēdu, kas paredzēts uzvarām, meklējiet RCR.
Ar ko RCR atšķiras no RCR Pro?
Oglekļa šķiedru rāmi veido tā ģeometrija, forma un salikums. Salikums ir tas, kā oglekļa šķiedras tiek saliktas. Ne visām šķiedrām ir vienādas īpašības.
RCR rāmī mēs izmantojam tikai augstas modulācijas šķiedras. RCR Pro esam izvēlējušies izcilas šķiedras, kas padara velosipēdu stingrāku vietās, kuras ir pakļautas vislielākajam nolietojumam un nedaudz samazina svaru.
RCR Pro ir gatavs konkurēt augstākajā līmenī.
Vairāk par rāmi
RCR Pro izmēra M rāmis sver 790 g (krāsots).
RCR izmēra M dakša sver 380 g (krāsota).
Rāmis ir saderīgs ar līdz 32 mm platām riepām.
Atkarībā no krāsas var būt nelielas svara izmaiņas (+/- 50 g).
Lūdzu, ņemiet vērā: Oglekļa šķiedru rāmjus nedrīkst nostiprināt uz augšējās caurules, sēdekļa caurules un apakšējās caurules, izmantojot skavu (darbnīcas statīvu, velosipēdu turētāju).Ogleklis ir ļoti stingrs materiāls, taču tas neiztur saspiešanu.
Izvēlei pieejami vairāki apdares veidi
Atkarībā no aprīkojuma komplekta un riteņu konfigurācijas, mēs piedāvājam dažādas apdares, lai jūs varētu izvēlēties savu stilu un braukt ar sev izgatavotu modeli.
RCR un Pro rāmjiem ir neapstrādāta oglekļa apdare ar matētu laku. Tas nozīmē, ka oglekļa šķiedras ir redzamas, jo tās nav pārklātas ar krāsu. Katra rāmja detaļa ir unikāla, jo 450 daļas ir ar rokām laminētas veidnēs, un tas var ietaupīt līdz pat 100 g.
Daļa starp pedāļiem, stūri un sēdekli
Mēs esam integrējuši stūres bļodiņas daļas, lai RCR vadība būtu vienmērīga un apkope joprojām būtu viegli paveicama.
Deda un Van Rysel Superbox EVO — iznesums ir viegls, taču pietiekami stingrs.
XS: 80 mm;
S:90 mm.
M: 100 mm.
L : 110 mm.
XL: 120 mm.
Stūre Deda Superzero (oglekļa šķiedru).
Deda mērījumi tiek veikti starp ārējām malām (piemēram: 400 mm stūre, mērot starp galu asīm = 420 mm stūre no Deda).
Attālums starp asīm:
XS/S: 400 mm;
M/L: 420 mm;
XL: 440 mm.
Aprīkojuma komplekts Shimano Ultegra DI2 un jaudas sensors Inpeak
Šim RCR ir uzstādīts pilns aprīkojuma komplekts Shimano Ultegra DI2 12S. Jaudas mērītājs ir obligāts velosipēdistiem, kuri vēlas plānot savu treniņu, lai izlabotu savu sniegumu.
Mēs izvēlējāmies INPEAK sensorus to uzticamības un izcilās precizitātes dēļ.
Šajā gadījumā ir izmantots Inpeak Powercrank-E atsevišķais sensors (kreisais klanis)
https://www.inpeak.pl/fr/sklep/capteur-de-puissance-powercrank-e-single-custom/
Piedziņas kopsvars: 2717 g.
Piedziņa Shimano Ultegra 12s
Pārslēdzējs: Shimano Ultegra R 8170.
Priekšējais ātrumu pārslēgšanas mehānisms: Shimano Ultegra R8150.
Aizmugurējais ātrumu pārslēgšanas mehānisms: Shimano Ultegra R 8150 (maks. 34 zobi).
Kasete: Shimano Ultegra R8100 11/34.
Monobloks: Shimano Ultegra R8100 52/36.
Klaņu garums atbilstoši velosipēda izmēram:
XS/S — 170 mm;
M — 172,5 mm;
L — 175 mm.
Ķēde Shimano 12S.
Piedziņas apkope
Ņemiet vērā, ka ir svarīgi regulāri veikt piedziņas apkopi, īpaši, ja braucat sarežģītos apstākļos (slapji un/vai netīri ceļi).
Regulāra apkope palīdzēs jūsu piedziņai kalpot ilgāk.
Regulāri pārbaudiet ķēdi, izmantojot mūsu ķēdes nodiluma indikatoru,
kas ir pieejams mūsu tīmekļa vietnē.
Piedziņas kalpošanas laiks
Pērkot velosipēdu, svarīgi ņemt vērā tā apkopes izmaksas, jo īpaši attiecībā uz piedziņas sistēmu. Zemāk norādītās summas ir vidējie rādītāji, un tās ir dotas, lai jūs varētu gūt vispārēju priekšstatu par to, ko sagaidīt. Tās, protams, var atšķirties atkarībā no tā, kā jūs rūpējaties par velosipēda piedziņu.
Labi uzturētas ķēdes vid. kalpošanas laiks ir 5000 km.
Vid. kasetes kalpošanas laiks ir 10 000–12 000 km.
Sliktā stāvoklī esoša ķēde var pārtrūkt, tas var sabojāt velosipēda rāmi.
Disku bremzes
Disku bremzes Shimano Ultegra RTCL 800 ar 160 mm diskiem priekšpusē un 140 mm — aizmugurē.
Disku bremzes Ultegra ir hidrauliskas. Tas nozīmē pakāpeniskāku, jaudīgāku bremzēšanu.
Šīs bremzes ir jāiestrādā. Vienkārši bremzējiet pakāpeniski 20 reizes, braucot nelielā ātrumā (20 km/h), pēc tam atkārtojiet ar ātrumu 30 km/h. Pārliecinieties, ka tiek iestrādātas abas bremzes. To iestrādāšana nodrošina lielāku berzi starp bremžu disku un bremžu kluci.
Hidraulisko bremžu apkope
Hidrauliskās bremzes darbojas, izmantojot slēgtu kontūrs starp bremžu sviru un suportu.
Šļūtene uztur blīvējumu.
Ar laiku spiediens šļūtenēs normāli samazinās, kā rezultātā samazinās bremzēšanas efektivitāte. Ja bremzēšana kļūst pārāk maiga vai jūs strauji atduraties pret stūri, sistēma ir jāatgaiso. Tam nepieciešami specifiski instrumenti un zināšanas.
Brīdinājums un regulēšana
Iegaumējiet! Nekad nesaspiediet bremzes, ja ritenis nav piestiprināts, jo bremžu kluči var saķerties.
Ja rotors pieskaras klučiem, šeit ir aprakstīts, kā noregulēt riteni un suportu:
- stingri bremzējiet un vienlaikus pievelciet suportu;
- ja problēma joprojām pastāv, dodieties uz tuvāko veikalu.
Riteņi Swiss Side Hadron² 500 Classic
Par pamatu ņemot savu pieredzi ar F1, Swiss Side ir apvienojis Šveices inženieru meistarību ar vislabākajiem komponentiem, lai piedāvātu tirgū vislabākās veiktspējas riteņus. Viņi garantē minimālu rites pretestību un nepārspējamu stabilitāti vējā.
Swiss Side Hadron 500 Classic Hyperglide.
Augstākās klases nerūsējošā tērauda gultņi.
Rumbas Swiss Side 370.
Dziļums: 50 mm.
Iekšējais platums: 20 mm.
Svars: 1640 g.
Riepas Continental GP 5000 S TLR
Ātrāka, ērtāka braukšana ar vēl lielāku aizsardzību pret caurduršanu, pateicoties Tubeless Ready riepām Continental GP5000 S.
700x28C: spiediens no 4 līdz 6,5 bāriem.
280 g.
Bezkameras riepa vai riepa ar kameru
Ieteicams riepas nomainīt uz bezkameru riepām, izmantojot šī velosipēda komplektācijā iekļauto bezkameras vārstu.
Bezkameru riepas ir ērtākas un efektīvākas, un nedaudz caurdurtas, tās var pašas atgūt hermētiskās īpašības.
Protams, remonta komplektā vienmēr līdzi jābūt kamerai, ja gadījumā riepa tiek caurdurta nopietnāk.
Pozīcija
RCR oglekļa šķiedru sēdekļa stute.
Izmērs atkarībā no velosipēda izmēra: XXS — 271;
XS — 316;
S — 331;
M — 356;
L/XL — 406.
Sēdeklis Fizik Argo Vento R5 vai Fizik Antares R5 atkarībā no velosipēda modeļa.
Šiem sacensību sēdekļiem, kas izstrādāti sadarbībā ar profesionāliem sacīkšu riteņbraucējiem, ir īss priekšgals, lai veicinātu stabilitāti un mazinātu spiedienu uz mīksto audu zonu. Svars: 225 g (140 mm).
Pedāļi
Tiek pārdots bez pedāļiem.
Kurš izmērs?
Skatiet velosipēda rāmja ģeometrijas tabulu.
Ja jūsu mērījumi ir uz robežšķirtnes starp diviem izmēriem, mazāks izmērs būs labāks, ja vēlaties, lai velosipēds ir atsaucīgāks un dzīvīgāks. Tomēr, ja vēlaties justies ērti, braucot garas distances, labāks būs lielāks izmērs.