Jauna EDR programma
EDR — “EnDuRance” (izturība): EDR klāsts ir jaunas veiktspējas segments “Van Rysel” kolekcijā.
Nepārprotiet, nav tā, ka izturība nebūtu savienojama ar ātrumu. Tas ir izaicinājums, kuru pieņēma mūsu dizaina izstrādes komanda.
EDR rāmis ir ideāla atbilde visiem velobraucējiem, kuri vēlas velosipēdu, kas uzrāda vienlīdz labu veiktspēju gan kalnu, gan mainīga reljefa trasēs.
Ideālā stingrības, viegluma un komforta kombinācija ļaus jums pārspēt visus jūsu iepriekšējos rekordus.
EDR rāmis un dakša
Tikai 890 grami (M izmēra bruto svars): EDR rāmis un dakša ir izgatavota no augsta moduļa šķiedru maisījuma, kas piešķir velosipēdam izcilu stingrību, ko pamanīsiet pat vismazākajā paātrinājumā.
Dakšas svars: 382 g
Īpaši aprēķināts šķiedru novietojums – pielāgots visprasīgākajiem riteņbraucējiem, kas brauc augšup un lejup pa nelīdzenām un augstām kalnu trasēm. Atbilstība augstākā līmeņa riteņbraucējiem un sacensību profesionāļiem.
“Press-fit 86” apakšējais kronšteins un “Di2” saderīgs rāmis.
“Sram Rival” aprīkojums un “Quarq” jaudas sensors
Šis velosipēds ir aprīkots ar pilnu “Sram Rival ETAP AXS” aprīkojuma komplektu ar “Quarq” jaudas sensoru. Jaudas mērītājs ir neatņemams piederums ikvienam velobraucējam, kas vēlas attīstīt savas prasmes, plānojot savus treniņus.
Kopējais transmisijas svars: 3045 g ar jaudas sensoru
Elektriskais ģenerators ir aprīkots ar diviem atsevišķiem akumulatoriem (viens katram ķēdes pārslēgam). Jūs varat izmantot “SRAM Connect” lietotni, lai iestatītu savu velosipēdu un apkopotu savu braucienu datus.
“Sram Rival” transmisija
Pārslēdzējs: “Rival ETAP AXS D1”
Priekšējais ķēdes pārslēgs: “Rival ETAP AXS D1”
Aizmugurējais ķēdes pārslēgs: “Rival ETAP AXS D1 MAX 36T”
Kasete: “Rival XG 1250 D1” 10–36 (10, 11, 12, 13, 15, 17, 19, 21, 24, 28, 32, 36)
Pedāļi: “Rival D1 DUB PM” 48/35T
Kloķa garums atbilstoši izmēram
2XS/XS: 165 mm
S: 170 mm
“Sram Rival” ķēde
“Sram” komponenti ir viegli nomaināmi un savstarpēji saderīgi starp “Force” un “Rival” klāstiem.
Disku bremzes
“Sram Rival” disku bremzes ar 160 mm priekšējiem un 140 mm aizmugurējiem diskiem.
“Sram Rival” disku bremzes ir hidrauliskas; bremzēšana ir progresīvāka un jaudīgāka, nekā ar hidromehāniskām bremzēm.
Nepieciešama piestrāde.
Viss, kas jums jādara: veiciet 20 secīgu bremzēšanas darbību sēriju, braucot ar ātrumu 20 km/h, pēc tam veiciet otru bremzēšanas darbību sēriju, braucot ar ātrumu 30 km/h.
Piestrāde veicama abām bremzēm.
Piestrāde nodrošina labāku saķeri starp bremžu kluci un bremžu disku.
“Fulcrum Racing3 BD” bezkameru riepas (1)
Riepas “Racing 3 DB” ir jaunāko tehnoloģiju apvienojuma produkts; izstrādātas, lai paaugstinātu veiktspējas līmeni visdažādākajos apstākļos, uzstādot jaunu lietotāju apmierinātības un riepu uzticamības latiņu.
Pateicoties kausa un konusa gultņu izmantošanai, tās nodrošina izcilu rites efektivitāti, vienlaikus sniedzot komfortu, ko nodrošina tērauda spieķi, kuriem piemīt par 25 % lielāka amortizācijas spēja, nekā “Racing Zero”.
“Fulcrum Racing3 BD” bezkameru riepas (2)
Loka platums: Iepriekš: 23,8 mm
Riteņa tips: riepa
Loka augstums: 28 mm
Pāra svars: 1660 g
Priekšējie spieķi: 21 (7 kreisā puse–14 labā puse)
Aizmugurējie spieķi: 21 (14 kreisā puse–7 labā puse)
Gultņi: Regulējama konusa/kausa sistēma
Rumba: alumīnijs, alumīnija atloks
Brīvrumbas korpuss: “Shimano Sram” 10/11 ātrumi
Lietotāja svara ierobežojums: 109 kg
“Hutchinson Fusion 5 Performance” riepas
Izmērs: 700 x 25 C
Pēc 2 gadus ilgas izpētes “Hutchinson” komandas ir izstrādājušas “ElevenSTORM®” gumiju, kas pilnībā atbilst visiem 5 galvenajām riepu kritērijiem: saķere, veiktspēja, izturība, noturība pret caurduršanu, komforts.
Ideāla izvēle ikvienam riteņbraucējam, kas vēlas braukt ātri un tālu. Zem protektora iestrādātais “Kevlar®” šķiedras pastiprinājums nodrošinās pietiekamu izturību pat visdinamiskākajiem braucējiem; vairāk nekā 4000 km kalpošanas laiks.
Gatava lietošanai, bez kameras
RIEPU ŠĶĒRSGRIEZUMS
Rāmis ir piemērots izmantošanai ar riepām, kuru šķērsgriezums ir līdz 28 mm
ROKTURI UN STŪRES IZNESUMS
“VanRysel Racing” alumīnija stūres rokturi: vieglums un izturība.
Izmērs, ass-ass platums:
XXS/XS: 380 mm
S: 400 mm
“VanRycel Racing” stūres iznesums
XXS: 60 mm
XS: 70 mm
S: 80 mm
Sēdeklis/sēdekļa balsts
Sieviešu “VanRysel Ergofit” sēdeklis
“VR carbon 27.2” oglekļa sēdekļa balsts
Pedāļi
Velosipēda komplektācijā nav iekļauti automātiskie pedāļi.
TRANSMISIJAS TEHNISKĀ APKOPE
Mēs vēlamies pievērst jūsu uzmanību nepieciešamībai regulāri veikt velosipēda transmisijas tehnisko apkopi, it īpaši, ja mēdzat ar to braukt sarežģītos apstākļos) (pa slapjiem un/vai netīriem ceļiem).
Regulāra tehniskā apkope ievērojami pagarinās jūsu transmisijas kalpošanas laiku.
Ir svarīgi veikt regulāras ķēdes pārbaudes, izmantojot šo instrumentu:
https://www.decathlon.fr/p/testeur-d-usure-chaine-velo/_/R-p-120530?mc=8351086
Transmisijas kalpošanas laiks
Iegādājoties velosipēdu, ir jāņem vērā arī attiecīgās transmisijas tehniskās apkopes izmaksas.
Tālāk norādītās vērtības ir vidējās vērtības; tās sniegtas tikai informatīvos nolūkos un var ievērojami mainīties, atkarībā no tehniskās apkopes darbiem.
Vidējais ķēdes kalpošanas laiks, regulāri veicot atbilstošu tehnisko apkopi, ir 5000 km.
Vidējais kasetes kalpošanas laiks ir 10 000–12 000 km.
Neatbilstoši uzturēta ķēde var noslīdēt un radīt rāmja bojājumus.
Bremžu tehniskā apkope
Hidraulisko bremžu darbību nodrošina slēgta ķēde starp jūsu bremžu sviru un bremžu aplocēm.
Tā ir noslēgta ar šļūteni.
Laika gaitā bremžu šļūtenēs rodas dabisks spiediena samazinājums, kā rezultātā samazinās bremzēšanas efektivitāte. Kad bremzes ir kļuvušas pārlieku mīkstas vai bremzēšanas laikā jūs tiekat uzgrūsts stūrei, bremžu sistēmu ir nepieciešams atgaisot. Šīs darbības veikšanai ir nepieciešami speciāli instrumenti un specifiskas zināšanas.
Brīdinājumi un regulēšana
Uzmanību. Nekad nebremzējiet, nepiemērojot slodzi, jo tādējādi tiek radīts bremžu kluču saķīlēšanās risks.
Ja disks saskaras ar bremžu klučiem, lūdzu, veiciet tālāk aprakstītās darbības, lai pareizi salāgotu riteni un bremžu aploci.
- Atbrīvojiet riteņa asi.
- Spēcīgi bremzējiet, vienlaikus pievelkot asi.
- Ja disks arvien saskaras, jums būs jāatkārto šo pašu darbību, padarot bremžu aploci vaļīgāku.
- Ja problēma arvien nav novērsta, dodieties uz darbnīcu.