RCR klāsts
RCR klāsts ir īsts gardums velosipēdistiem, kuri vēlas pilnvērtīgu velosipēdu bez kompromisiem. Šim velosipēdam sniegums bija mūsu prioritāte. Katras caurules šķērsgriezumi ir aprēķināti tā, lai tie būtu maksimāli efektīvi galvenajos vēja leņķos (-15°/+15°).
Šis velosipēds "vieglo aerodinamisko" kategorijā: atrasts optimāls viegluma, stingruma un aerodinamikas līdzsvars, lai tas kļūtu par izcilu velosipēdu.
Ja jūs meklējat velosipēdu, kas paredzēts, lai uzvarētu sacīkstēs, meklējiet tikai RCR!
Ar ko RCR atšķiras no RCR Pro?
Oglekļa rāmi veido tā ģeometrija, formas un salikums. Salikums ir tas, kā oglekļa šķiedras tiek saliktas. Ne visām šķiedrām ir vienādas īpašības.
RCR rāmī mēs izmantojam tikai augstas modulācijas šķiedras. RCR Pro esam izvēlējušies izcilas šķiedras, kas padara velosipēdu stingrāku vietās, kuras ir pakļautas vislielākajam nolietojumam un kas nedaudz samazina svaru.
RCR Pro ir gatavs konkurēt augstākajā līmenī.
Vairāk par rāmi
RCR M izmēra rāmis sver 830 g (krāsots).
RCR Pro izmēra rāmis sver 790 g (krāsots).
RCR M izmēra dakša sver 380 g (krāsota).
Rāmis ir savietojams ar līdz 32 mm platām riepām.
Atkarībā no krāsas var būt nelielas svara izmaiņas (+/- 50 g).
Stūrēšanas pozīcija
Mēs esam integrējuši stūres bļodiņas daļas, lai RCR vadītos vienmērīgi, vienlaikus saglabājot vieglu apkopi.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: iznesums ir viegls, taču pietiekami stingrs.
XS: 80 mm.
S: 90 mm;
M: 100 mm.
L: 110 mm.
XL: 120 mm.
DEDA SUPERZERO RS stūre (oglekļa)
Deda mērījumi tiek ņemti no galiem (piemēram: 400 mm stūre, mērot starp asīm = 420 mm stūre no Deda)
Platums starp asīm:
XS/S: 400 mm.
M/L: 420 mm.
XL: 440 mm.
SRAM RED ETAP AXS aprīkojums + QUARQ jaudas mērītājs
RCR PRO velosipēds ir aprīkots ar SRAM RED eTap AXS aprīkojumu un Quarq jaudas mērītāju. Jaudas mērītājs ir obligāts velosipēdistiem, kuri vēlas plānot savu treniņu, lai izlabotu savu sniegumu.
Kopējais piedziņas svars: 2503 g ar jaudas mērītāju.
Elektroniskajam aprīkojumam ir divas atsevišķas baterijas (viena katram pārslēdzējam).Varat izmantot lietotni Sram, lai iestatītu velosipēdu un skatītu savu braucienu datus.
SRAM RED eTap AXS pārnesumu pārslēdzēja mehānisms
Pārslēdzējs: RED AXS D1 2PC
Priekšējais ātrumu pārslēgšanas mehānisms: RED AXS D1
Aizmugurējais ātrumu pārslēgšanas mehānisms: RD RED ETAP AXS D1 MAX 36T
Kasete: RED XG 129010-33
Monobloks: FC SRAM RED AXS PM 48/35T
XXS: 165 mm.
XS: 165 mm.
S: 170 mm.
M: 172,5 mm.
L: 175 mm.
SRAM RED ķēde
SRAM detaļas ir viegli aizstājamas, jo tās ir saderīgas ar Red, Force un Rival klāstu.
Pārnesumu pārslēdzēja apkope
Ņemiet vērā, ka ir svarīgi regulāri veikt pārnesumu pārslēgu sistēmas apkopi, īpaši, ja braucat sarežģītos apstākļos (slapji un/vai netīri ceļi).
Regulāra apkope palīdzēs jūsu pārslēdzējiem kalpot ilgāk.
Regulāri pārbaudiet ķēdi, izmantojot mūsu ķēdes nodiluma indikatoru,
kas ir pieejams mūsu tīmekļa vietnē.
Pārnesumu pārslēgu sistēmas kalpošanas laiks
Pērkot velosipēdu, svarīgi ņemt vērā tā apkopes izmaksas, jo īpaši attiecībā uz pārslēgu sistēmu.Zemāk norādītās summas ir vidējie rādītāji, un tās ir dotas, lai jūs varētu gūt vispārēju priekšstatu par to, ko sagaidīt. Tās, protams, var atšķirties atkarībā no tā, kā jūs rūpējaties par velosipēda pārslēgu sistēmu.
Labi uzturētas ķēdes vid. kalpošanas laiks ir 5000 km.
Vid. kasetes kalpošanas laiks ir 10 000–12 000 km.
Sliktā stāvoklī esoša ķēde var pārtrūkt, tas var sabojāt velosipēda rāmi.
Disku bremzes
SRAM Red disku bremzes, priekšā — 160 mm diski, aizmugurē — 140 mm.
SRAM Red bremzes ir hidrauliskas. Tas nodrošina, ka bremzēšana ir vienmērīgāka un jaudīgāka, nekā ar trošu sistēmas hidrauliskajām bremzēm.
Jums būs jāiestrādā šīs bremzes. Vienkārši bremzējiet pakāpeniski 20 reizes, braucot nelielā ātrumā (20 km/h), pēc tam atkārtojiet ar ātrumu 30 km/h. Pārliecinieties, ka ir iestrādātas abas bremzes.To iestrādāšana rada lielāku berzi starp bremžu disku un bremžu kluci.
Hidraulisko bremžu apkope
Hidrauliskās bremzes darbojas, izmantojot slēgtu ķēdi starp bremžu sviru un suportu.Šļūtene uztur blīvējumu.
Ar laiku spiediens šļūtenēs normāli samazinās, kā rezultātā samazinās bremzēšanas efektivitāte. Ja bremžu aizsargs ir pārāk vaļīgs vai jūs uz neilgu brīdi apstājaties, balstoties pret stūri, sistēma ir jāatbrīvo. Tam nepieciešami specifiski instrumenti un zināšanas.
Brīdinājums un regulēšana
Iegaumējiet!nekad nespiediet bremzes, ja ritenis nav piestiprināts, jo bremžu kluči var saķerties.
Ja rotors pieskaras klučiem, šeit ir aprakstīts, kā noregulēt riteni un suportu:
- Stingri bremzējiet un vienlaikus pievelciet suportu;
- Ja problēma joprojām pastāv, dodieties uz tuvāko veikalu.
Riteņi Zipp 454 SW
Īpaši ātrs un daudzpusīgs, šis Zipp riteņu pāris izpilda savas saistības neatkarīgi no izaicinājuma vai situācijas: uzvara.
454 SW ir snieguma virsotne. Tas izmanto SawTooth 53/58 mm aploka formu, ko ir iedvesmojusi biomīmikrija, lai samazinātu aerodinamisko pretestību un sānvēja ietekmi.
100% oglekļa šķiedru ritenis, kas gatavs lietošanai bez āķu kamerām.Tās profila augstums ir 58 mm.
Melnas Michelin Power Cup riepas
Uzlabojiet savu pārliecību ar Michelin Power Cup šosejas riepām, kas paredzētas sacensībām un treniņiem.Šo riepu Cofidis komanda izmanto sacensībām. Tā ir tieši iedvesmota no MotoGP tehnoloģijas, kas nodrošina ātrumu un sniegumu.
Tās ir vieglas un izturīgas, pateicoties Michelin Aramid Shield tehnoloģijai un 3x120 TPI karkasam.Michelin GUM-X savienojums labi saķeras ar ceļu un nodrošina stabilitāti gan uz sausa, gan mitra seguma.
700x28 : maksimālais spiediens no 4,00 līdz 5,00 bāriem
Bezkameras riepa vai riepa ar kameru
Šis velosipēds ir bezkameru. Nodrošinātais hermētiķis vienkārši jāpievieno caur vārstu.
Bezkameru riepas ir ērtākas un efektīvākas, un nedaudz caurdurtas, tās var pašas atgūt hermētiskās īpašības.
Protams, remonta komplektā vienmēr līdzi jābūt kamerai, ja gadījumā riepa tiek caurdurta nopietnāk.
Pozīcija
RCR oglekļa sēdekļa statīvs -15 mm
Fizik Argo Vento 00 sēdeklis.Šim sacensību sēdeklim, kas izstrādāts sadarbībā ar profesionāliem braucējiem, ir īss izbīdījums, kas nodrošina labu stabilitāti un mazina spiedienu uz mīkstajiem audiem.
Svars: 144 g (140 mm)
Pedāļi
Pedāļi nav iekļauti komplektācijā.
Kurš izmērs?
Skatiet velosipēda rāmja ģeometrijas tabulu.
Ja jūsu mērījumi ir uz robežšķirtnes starp diviem izmēriem, mazāks izmērs būs labāks, ja vēlaties, lai velosipēds ir atsaucīgāks un dzīvīgāks. Tomēr, ja vēlaties justies ērti, braucot garas distances, labāks būs lielāks izmērs.