RCR klāsts
RCR klāsts ir īsts gardums velosipēdistiem, kuri vēlas pilnvērtīgu velosipēdu bez kompromisiem. Šim velosipēdam mūsu prioritāte bija sniegums. Katras caurules šķērsgriezumi ir aprēķināti tā, lai tie būtu maksimāli efektīvi galvenajos vēja leņķos (-15°/+15°). Šis velosipēds ietilpst “vieglo aerodinamisko” velosipēdu kategorijā, piedāvājot ideālu līdzsvaru starp svaru, stingrību un aerodinamiku, kas rezultātā garantē izcilību.
Ja vēlaties velosipēdu, kas paredzēts uzvarām, meklējiet RCR.
Ar ko RCR atšķiras no RCR Pro?
Oglekļa šķiedru rāmi veido tā ģeometrija, forma un salikums. Salikums ir tas, kā oglekļa šķiedras tiek saliktas. Ne visām šķiedrām ir vienādas īpašības.
RCR rāmī mēs izmantojam tikai augstas modulācijas šķiedras. RCR Pro esam izvēlējušies izcilas šķiedras, kas padara velosipēdu stingrāku vietās, kuras ir pakļautas vislielākajam nolietojumam un nedaudz samazina svaru.
RCR Pro ir gatavs konkurēt augstākajā līmenī.
Vairāk par rāmi
RCR izmēra M rāmis sver 830 g (krāsots).
RCR Pro izmēra M rāmis sver 790 g (krāsots).
RCR izmēra M dakša sver 380 g (krāsota).
Rāmis ir saderīgs ar līdz 33 mm platām riepām.
Atkarībā no krāsas var būt nelielas svara izmaiņas (+/- 50 g).
Lūdzu, ņemiet vērā: Oglekļa šķiedru rāmjus nedrīkst nostiprināt uz augšējās caurules, sēdekļa caurules un apakšējās caurules, izmantojot skavu (darbnīcas statīvu, velosipēdu turētāju).Ogleklis ir ļoti stingrs materiāls, taču tas neiztur saspiešanu.
Izvēlei pieejami vairāki apdares veidi
Atkarībā no aprīkojuma komplekta un riteņu konfigurācijas, mēs piedāvājam dažādas apdares, lai jūs varētu izvēlēties savu stilu un braukt ar sev izgatavotu modeli.
RCR un Pro rāmjiem ir neapstrādāta oglekļa apdare ar matētu laku. Tas nozīmē, ka oglekļa šķiedras ir redzamas, jo tās nav pārklātas ar krāsu. Katra rāmja detaļa ir unikāla, jo 450 daļas ir ar rokām laminētas veidnēs, un tas var ietaupīt līdz pat 100 g.
Daļa starp pedāļiem, stūri un sēdekli
Mēs esam integrējuši stūres bļodiņas daļas, lai RCR vadība būtu vienmērīga un apkope joprojām būtu viegli paveicama.
Deda un Van Rysel Superbox EVO — iznesums ir viegls, taču pietiekami stingrs.
XS: 80 mm
S: 90 mm.
M: 100 mm.
L: 110 mm.
XL: 120 mm.
Stūre Deda Superzero (oglekļa šķiedru).
Deda mērījumi tiek veikti starp ārējām malām (piemēram: 400 mm stūre, mērot starp galu asīm = 420 mm stūre no Deda).
Attālums starp asīm:
XS/S: 400 mm;
M/L: 420 mm;
XL: 440 mm.
Sram Force aprīkojums un Quarq jaudas mērītājs
RCR velosipēds ir aprīkots ar SRAM Force eTap AXS aprīkojumu un Quarq jaudas mērītāju. Jaudas mērītājs ir obligāts velosipēdistiem, kuri vēlas plānot savu treniņu, lai izlabotu savu sniegumu.
Kopējais piedziņas svars: 2920 g ar jaudas mērītāju.
Elektroniskajam aprīkojumam ir divas atsevišķas baterijas (viena katram pārslēdzējam).Varat izmantot lietotni Sram, lai iestatītu velosipēdu un skatītu savu braucienu datus.
Piedziņa Sram Force
Pārslēdzējs: Rival Etap AXS D2.
Priekšējais ātrumu pārslēgšanas mehānisms: Force Etap AXS D2.
Aizmugurējais ātrumu pārslēgšanas mehānisms: Force Etap AXS D2 MAX, 36 zobi.
Kasete: Force XG 1270 D1, 10-33.
Zobrats:Force D2 DUB PM 48/35T.
Klaņu garums atbilstoši velosipēda izmēram:
XS/S — 165 mm;
S — 170 mm;
M — 172,5 mm;
L/XL —175 mm.
Ķēde Sram Force.
Sram elementus var viegli nomainīt, saderīgs ir Force un Rival piedāvājuma klāsts.
Piedziņas apkope
Ņemiet vērā, ka ir svarīgi regulāri veikt piedziņas apkopi, īpaši, ja braucat sarežģītos apstākļos (slapji un/vai netīri ceļi).
Regulāra apkope palīdzēs jūsu piedziņai kalpot ilgāk.
Regulāri pārbaudiet ķēdi, izmantojot mūsu ķēdes nodiluma indikatoru,
kas ir pieejams mūsu tīmekļa vietnē.
Piedziņas kalpošanas laiks
Pērkot velosipēdu, svarīgi ņemt vērā tā apkopes izmaksas, jo īpaši attiecībā uz piedziņas sistēmu. Zemāk norādītās summas ir vidējie rādītāji, un tās ir dotas, lai jūs varētu gūt vispārēju priekšstatu par to, ko sagaidīt. Tās, protams, var atšķirties atkarībā no tā, kā jūs rūpējaties par velosipēda piedziņu.
Labi uzturētas ķēdes vid. kalpošanas laiks ir 5000 km.
Vid. kasetes kalpošanas laiks ir 10 000–12 000 km.
Sliktā stāvoklī esoša ķēde var pārtrūkt, tas var sabojāt velosipēda rāmi.
Disku bremzes
Sram Force disku bremzes ar 160 mm rotoru priekšpusē un 140 mm aizmugurē.Bremzes Sram Force ir hidrauliskas. Tas nodrošina, ka bremzēšana ir vienmērīgāka un jaudīgāka, nekā ar trošu sistēmas hidrauliskajām bremzēm.
Šīs bremzes ir jāiestrādā. Vienkārši bremzējiet pakāpeniski 20 reizes, braucot nelielā ātrumā (20 km/h), pēc tam atkārtojiet ar ātrumu 30 km/h. Pārliecinieties, ka tiek iestrādātas abas bremzes. To iestrādāšana nodrošina lielāku berzi starp bremžu disku un bremžu kluci.
Hidraulisko bremžu apkope
Hidrauliskās bremzes darbojas, izmantojot slēgtu kontūrs starp bremžu sviru un suportu.
Šļūtene uztur blīvējumu.
Ar laiku spiediens šļūtenēs normāli samazinās, kā rezultātā samazinās bremzēšanas efektivitāte. Ja bremzēšana kļūst pārāk maiga vai jūs strauji atduraties pret stūri, sistēma ir jāatgaiso. Tam nepieciešami specifiski instrumenti un zināšanas.
Brīdinājums un regulēšana
Iegaumējiet! Nekad nesaspiediet bremzes, ja ritenis nav piestiprināts, jo bremžu kluči var saķerties.
Ja rotors pieskaras klučiem, šeit ir aprakstīts, kā noregulēt riteni un skavu:
- atbrīvojiet bremžu suportu;
- stingri bremzējiet un vienlaikus pievelciet suportu;
- ja problēma joprojām pastāv, dodieties uz tuvāko veikalu.
Riteņi Zipp 404 Firecrest
Riteņi Zipp 404 ir noslīpēti, lai uzlabotu sniegumu. 100% oglekļa šķiedru Tubeless Ready riteņi bez āķiem.
To dziļums ir 58 mm, tāpat kā iepriekšējai versijai, taču tiem ir arī jaunā ZR1 rumba, kas ir vienmērīgāka un rada mazāku berzi brīvgaitas laikā.
Iekšējais platums 23 mm, kas piemērots 28 mm riepām ar šķērsveida protektoru.Spiediens no 3 līdz 5 bāriem (maks.).
Pāra svars: 1470 g.
Melnas riepas Michelin Power Cup
Uzlabojiet savu pārliecību ar Michelin Power Cup šosejas riepām, kas paredzētas sacensībām un treniņiem. Šo riepu Cofidis komanda izmanto sacensībām. Tā ir tieši iedvesmota no MotoGP tehnoloģijas, kas nodrošina ātrumu un sniegumu.
Tās ir vieglas un izturīgas, pateicoties Michelin Aramid Shield tehnoloģijai un 3x120 TPI karkasam.Michelin GUM-X savienojums labi saķeras ar ceļu un nodrošina stabilitāti gan uz sausa, gan mitra seguma.
700x28: spiediens no 3 līdz 5 bāriem.
240 g
Bezkameras riepa vai riepa ar kameru
Ieteicams riepas nomainīt uz bezkameru riepām, izmantojot šī velosipēda komplektācijā iekļauto bezkameras vārstu.
Bezkameru riepas ir ērtākas un efektīvākas, un nedaudz caurdurtas, tās var pašas atgūt hermētiskās īpašības.
Protams, remonta komplektā vienmēr līdzi jābūt kamerai, ja gadījumā riepa tiek caurdurta nopietnāk.
Pozīcija
RCR oglekļa sēdekļa stute -15 mm.
Fizik Argo Vento R5 sēdeklis vai Fizik Antares R5 sēdeklis, atkarībā no modeļa.
Šiem sacensību sēdekļiem, kas izstrādāti sadarbībā ar profesionāliem sacīkšu riteņbraucējiem, ir īss priekšgals, lai veicinātu stabilitāti un mazinātu spiedienu uz mīksto audu zonu.
Svars: 225 g (140 mm).
Pedāļi
Tiek pārdots bez pedāļiem.
Kurš izmērs?
Skatiet velosipēda rāmja ģeometrijas tabulu.
Ja jūsu mērījumi ir uz robežšķirtnes starp diviem izmēriem, mazāks izmērs būs labāks, ja vēlaties, lai velosipēds ir atsaucīgāks un dzīvīgāks. Tomēr, ja vēlaties justies ērti, braucot garas distances, labāks būs lielāks izmērs.
Svarīgi/drošība
Zipp riteņi tiek uzskatīti par riteņiem bez āķa, jo tiem nav āķa, kas notur riepu uz aplokiem.
Tas ir spiediens, kas notur riepu iespiestu riteņa aplokā.
Jāievēro riepām Zipp ieteiktais maksimālais gaisa spiediens — tas nekādā gadījumā nedrīkst pārsniegt 5 bārus, pretējā gadījumā var tikt bojāta riepa.