Velosipēds E-EDR AF Ethos
E-EDR AF ir viens no mūsu izturīgo velosipēdu klāsta. AF nozīmē alumīnija rāmis. Mūsu izturības klāsta velosipēdi ir paredzēti velosipēdistiem, kuru prioritāte ir braukšanas prieks.
Ar alumīnija rāmi un komplektu Mahle (3,5 kg) šis elektriskais šosejas velosipēds ir gan viegls, gan ērts.
Lai jūs būtu drošībā, visi klāsta velosipēdi ir aprīkoti ar hidrauliskām disku bremzēm, kā arī 32 mm riepām.
Kas ir E-velosipēds?
E-velosipēdi šobrīd ir ļoti populāri. E-riteņbraukšana joprojām ir riteņbraukšana — jūs nebraucat ar mopēdu.
Taču, pateicoties pielāgojamajai palīdzībai, jūs varat ceļot tālāk nekā parasti un pieņemt jaunus izaicinājumus.
E-velosipēdi ir radīti riteņbraukšanas baudīšanai. Tie palīdz jums pievarēt grūtus kāpumus, bet saglabā pietiekami daudz enerģijas, lai pārvarētu arī nākamos.
Pastāv likumdošana, kas ierobežo e-velosipēdu ātrumu līdz 25 km/h. Pārsniedzot šo ātrumu, palīdzība atslēdzas.
Kādas ir velosipēda iespējas?
Mahle akumulatora un motora komplekts nodrošina 250 Wh akumulatora darbības laiku. Ja vēlaties vēl vairāk palielināt velosipēda akumulatora darbību, jums būs jāpievieno ārējais akumulators.
Mēs atlasījām testētāju grupu, kuri 6 mēnešus brauca ar velosipēdu dažādos laikapstākļos, dažādos kāpumos un ar dažādiem palīdzības līmeņiem, lai mēs varētu sniegt jums visprecīzākos datus par šo velosipēdu.
Velosipēdam ir 3 dažādi palīdzības līmeņi.
Ko sagaidīt no akumulatora?
- Marc — nopietniem attālumiem (8000 km/gadā):
Oriģ. akum.: 120 km; - 1000 m kāp. pastipr.; - 1. un 2. palīdz. līm.; - 24,7 km/h vid. ātrums. - Ar pap. akum.:163 km; - 1500 m kāp. pastipr.; - 1. un 2. palīdz. līm.; - 23,8 km/h vid. ātr.; - 24% atlikusī uzlāde. Izlādējies pap. akum.
- Diane — parastam velotūr. (3000 km/gadā):
Oriģ. akum.: 60 km - 354 m kāp. pastipr. - 2. palīdz. līmenis - 23,8 km/h vid. ātr. Ar ārējo akumul.:91 km; - 1296 m kāp. pastipr.; - 2. palīdz. līmenis.
Ko sagaidīt no akumulatora kalnos?
- Patrick — parastam velotūr. (5000 km/gadā)/Alpos dzīvojošajiem:
Oriģ. akum.: 67 km; - 1118 m kāp. pastipr.; - 26,2 km/h vid. ātr.; - 1. un 2. palīdz. līmenis.
Ar pap. akum.: 112 km; - 2934 m kāp. pastipr.; - 23,4 km/h vid. ātr.; - 1. un 2. palīdz. līmenis.
- Sandrine — parastam velotūr. (2000 km/gadā)/Alpos dzīvojošajiem:
Oriģ. akum.: 40 km; - 900 m kāp. pastipr.; - 20 km/h vid. ātr.; - 3. palīdz. līmenis.
Ar pap. akum:65 km - 1600 kāp. pastipr. - 20 km/h vid. ātr. - 3. palīdz. līmenis.
Pozīcija
Van Rysel alumīnija sēdekļa stute, 27,2 mm, XS: 200 mm;
S: 300 mm;
M — 350 mm.
Sieviešu sēdeklis Van Rysel.
Kas jāzina par akumulatoru?
Kad akumulators izlādējas līdz 7%, neatkarīgi no palīdzības līmeņa, tā samazinās līdz ļoti zemam līmenim, lai jūs varētu droši nokļūt mājās.
Akumulators ir paredzēts 5 gadiem/500 uzlādes cikliem. Pēc tam tas zaudēs zināmu jaudu.
Akumulators nav noņemams, un tas jāuzlādē kopā ar velosipēdu.
Lai to pilnībā uzlādētu, nepieciešamas 4 līdz 5 stundas.
Velodators BC 900
Šim velosipēdam komplektā ir BC 900 velosipēdu dators.Tas ir īpaši izstrādāts šim velosipēdam un ir lielisks palīgs mijiedarbībā ar velosipēdu.
GPS dators parāda akumulatora uzlādes līmeni, atlikušo attālumu un palīdzības līmeni.
Varat savienot BC900 ar lietotni Decathlon Connect, lai iegūtu sīkāku informāciju par saviem braucieniem.
Savienojamība
Mahle X35 sistēmai ir Ant+ un Bluetooth, lai jūs varētu pieslēgt tālruni vai parasto velosipēdu datoru, ja nevēlaties izmantot BC900.
Mahle lietotne arī ļauj pielāgot iestatījumus un piekļūt datiem par jūsu braucieniem.
Rāmis un dakša
Rāmim ir izturības stila ģeometrija. Šis velosipēds pilnībā ir veidots tā, lai jūs varētu maksimāli izbaudīt braucienu.
Metinājuma vietas uz redzamākajiem savienojumiem ir gludi nopulētas, lai padarītu velosipēdu elegantāku.
Dakša ir izgatavota 100% no oglekļa neticami precīzai stūrēšanai. Tai ir arī montāžas caurumi sānos, kas ļauj pārvadāt līdz 4 kg katrā pusē.
Ja izvēlaties uzstādīt bagāžnieku, uz tā varat pārvadāt līdz 10 kg. Saderīgs ar riepām līdz 700x35.
Daļa starp pedāļiem, stūri un sēdekli
Sieviešu velosipēda E-EDR AF stūre, sēdeklis un pedāļi ir pilnībā izgatavoti no alumīnija. Aprīkots ar Van Rysel stūri un iznesumu.
Iznesuma izmērs ir atkarīgs no velosipēda izmēra:
XS — 60 mm;
S — 70 mm;
M — 80 mm;
L — 90 mm.
Stūres izmērs:
XS — 380 mm;
S — 380 mm;
M — 400 mm;
L — 400 mm.
Shimano piedziņas sistēma
Šai versijai ir 12 ātrumu elektriskā grupas kopa Shimano 105 Di2 ar tālāk minētajiem komponentiem.
Shimano 105 50/34 klaņu bloks;
Maināms klaņu garums atkarībā no velosipēda izmēra:
XS 165 mm;
S 165 mm;
M 170 mm.
Kasete: Shimano 105, 12 ātrumi, 11-34.
Aizmugurējais un priekšējais ātrumu pārslēgšanas mehānisms: Shimano 105 Di2.
Ātrumu pārslēdzējs: Shimano 105 Di2.
Ķēde: Shimano CN-M7100
Monobloks:Shimano
Piedziņas apkope
Ņemiet vērā, ka ir svarīgi regulāri veikt piedziņas apkopi, īpaši, ja braucat sarežģītos apstākļos (slapji un/vai netīri ceļi).
Regulāra apkope palīdzēs jūsu piedziņai kalpot ilgāk.
Regulāri pārbaudiet ķēdi, izmantojot mūsu ķēdes nodiluma indikatoru,
kas ir pieejams mūsu tīmekļa vietnē.
Piedziņas kalpošanas laiks
Pērkot velosipēdu, svarīgi ņemt vērā tā apkopes izmaksas, jo īpaši attiecībā uz piedziņas sistēmu. Zemāk norādītās summas ir vidējie rādītāji, un tās ir dotas, lai jūs varētu gūt vispārēju priekšstatu par to, ko sagaidīt. Tās, protams, var atšķirties atkarībā no tā, kā jūs rūpējaties par velosipēda piedziņu.
Labi uzturētas ķēdes vid. kalpošanas laiks ir 5000 km.
Vid. kasetes kalpošanas laiks ir 10 000–12 000 km.
Sliktā stāvoklī esoša ķēde var pārtrūkt, tas var sabojāt velosipēda rāmi.
Disku bremzes
Disku bremzes Shimano 105 ar 160 mm rotoriem priekšpusē un aizmugurē.
Bremzes Shimano 105 ir hidrauliskas. Tas nodrošina, ka bremzēšana ir vienmērīgāka un jaudīgāka, nekā ar trošu sistēmas hidrauliskajām bremzēm.
Šīs bremzes ir jāiestrādā. Vienkārši bremzējiet pakāpeniski 20 reizes, braucot nelielā ātrumā (20 km/h), pēc tam atkārtojiet ar ātrumu 30 km/h. Pārliecinieties, ka tiek iestrādātas abas bremzes. To iestrādāšana nodrošina lielāku berzi starp bremžu disku un bremžu kluci.
Hidraulisko bremžu apkope
Hidrauliskās bremzes darbojas, izmantojot slēgtu kontūrs starp bremžu sviru un suportu.
Šļūtene uztur blīvējumu.
Ar laiku spiediens šļūtenēs normāli samazinās, kā rezultātā samazinās bremzēšanas efektivitāte. Ja bremzēšana kļūst pārāk maiga vai jūs strauji atduraties pret stūri, sistēma ir jāatgaiso. Tam nepieciešami specifiski instrumenti un zināšanas.
Brīdinājums un regulēšana
Iegaumējiet! Nekad nesaspiediet bremzes, ja ritenis nav piestiprināts, jo bremžu kluči var saķerties.
Ja disks pieskaras, izpildiet šos norādījumus, lai no jauna izlīdzinātu riteni un suportu:
- atbrīvojiet riteņa asi;
- spēcīgi bremzējiet un vienlaicīgi pievelciet riteņa asi;
- ja disks atkal pieskaras, jums būs jādara tas pats, vienlaikus atlaižot skavu;
- ja problēma saglabājas, apmeklējiet veikalu.
Riteņi un riepas
Riteņi Van Rysel ir īpaši izstrādāti e-velosipēdiem.
Iekšējais aploka platums: 19C.
12 x 100 priekšējā ass.
Īpaša aizmugurējā ass.
Tubeless-ready riteņi.
Iegaumējiet! Vienmēr ņemiet līdzi 17 mm uzgriežņu atslēgu, lai riepas caurduršanas gadījumā varētu noņemt aizmugurējo riteni.
Van Rysel 32 mm riepa: lielisks veiktspējas un izturības līdzsvars. Paredzam, ka normālos šosejas riteņbraukšanas apstākļos tās kalpos 6000 km.