Jauns EDR velosipēds
EDR (saīsinājums no EnDuRance, kas tulkojas kā “Izturība”) ir jaunā Van Rysel velosipēdu sērija veiktspējai.
Taču nepārprotiet — izturība un ātrums neizslēdz viens otru. Tas bija izaicinājums, kam pretī stājās mūsu konstruktoru komanda, kad radīja šo jauno sēriju.
EDR rāmji ir ideāla atbilde tiem velobraucējiem, kas meklē tādu velosipēdu, kurš būtu vienlīdz labs gan kalnos, gan uz velosipēdu celiņiem.
Ideālais izturības, mazā svara un komforta apvienojums ļaus jums sasniegt jaunus rekordus.
EDR rāmis un dakša
EDR rāmis un dakša, kuri sver tikai 890 gramus (neto, izmērs M), ir izgatavoti no HM oglekļa šķiedrām, kas nodrošina izcilu izturību un padara to ātri reaģējošu uz jebkuru ātruma palielinājumu.
Dakšas svars: 382 g.
Oglekļa šķiedru konstrukcija ir paredzēta braukšanai pret kalnu un visprasīgākajiem sacīkšu braucējiem gan kalnos, gan līdzenumos. Tā atbilst augsta līmeņa amatieru un profesionāļu prasībām.
Monobloks Press-fit 86 un ar Di2 saderīgs rāmis.
Deda stūre un iznesums
Stūre Deda Superleggera 35.
Stūrei raksturīga kompakta RHM (Rapid Hand Movement — ātra roku kustība) ģeomterija, ko ir patentējusi Deda.
Oglekļa šķiedras HR40.
Attāms no gala līdz galam:
XS,S — 420 mm;
M, L, XL — 440 mm.
Iznesums Deda Trentacinque.
Izmēra garums: XS —90 mm; S — 100 mm; M — 110 mm; L — 120 mm; XL — 130 mm.
Aprīkouma komplekts Shimano Ultegra Di2
Šis velosipēds ir aprīkots ar pilnu aprīkojuma komplektu Shimano Ultegra Di2. Šī aprīkojuma komplekts ir pazīstams ar to, ka ir efektīvs un vienmērīgs. Tajā ir daudz tehnoloģiju un inovāciju.
Kopējais piedziņas svars: 3045 g ar jaudas mērītāju.
Elektroniskajam aprīkojuma komplektam ir divas atsevišķas baterijas (viena katram pārslēdzējam). Varat izmantot lietotni Sram, lai iestatītu velosipēdu un skatītu savu braucienu datus.
Piedziņas sistēma Shimano Ultegra Di2
Pārslēdzēji: Ultegra ST8150.
Priekšējais pārnesumu pārslēdzēja mehānisms: Ultegra FD-8150.
Aizmugurējais pārnesumu pārslēdzēja mehānisms: Ultegra RD-8150.
Kasete: Ultegra CS R8100 12S, 11-34 (11-12-13-14-15-17-19-21-24-27-30-34).
Zobrats: Ultegra FC- R8100, 52/36.
Klaņa bloka garums atbilstoši velosipēda izmēram:
XS/S izmērs — 170 mm;
M izmērs —172,5 mm;
L/XL izmērs — 175 mm.
Ultegra CN 8100 12S ķēde.
Bremzes Ultegra R8110
Priekšējās bremzes: Ultegra R8110 tiešā montāža, dubults simetrisks šarnīrs efektīvākai bremzēšanas kontrolei un lielākai izturībai. Regulējams atsperu spriegojums.
Aizmugurējās bremzes: Shimano Ultegra R8110 (klasiski uzstādītas uz rāmja augšējām caurulēm).
Elegants dizains, kas uzlabo aerodinamiku, nodrošina efektīvu, jaudīgu bremzēšanu un precīzu vadību, kā arī optimālu stingrības un svara attiecību. Svars: 358 g viens pāris
Oglekļa šķiedru riteņi Fulcrum Racing 0
Šie riteņi ir “lieliski piemēroti Gran Fondo sacensībām, velobraucējiem, kuri nobrauc daudz kilometru, braucējiem, kuri veic grūtus kāpumus un adrenalīna pilnus nobraucienus; šie riteņi palīdzēs jums sasniegt augstākās virsotnes braucot ar velosipēdu pa šoseju.”
To inovācijas pamatā ir oglekļa un alumīnija kombinācija: stingrība, ko nodrošina alumīnijs, un elastība, ko nodrošina jaunais vieglais oglekļa aploks.
Oglekļa riteņi Fulcrum Racing Zero
Aploku platums: 24,5 mm.
Riteņu tips: ar riepām.
Aploku augstums: 30 mm.
Svars (pāris): 1340 g.
Spieķi priekšpusē: 16 (8 kreisajā pusē un 8 labajā pusē).
Spieķi aizmugurē: 21 (7 kreisajā pusē un 14 labajā).
Gultņi: USB keramika, slēgta konusveida sistēma, regulējami.
Priekšējā rumba: Oglekļa, alumīnija atloks
Aizmugurējā rumba: Oglekļa, alumīnija atloks
Maksimālais lietotāja svars: 109 kg.
Riepas Hutchinson Fusion 5 Performance
Izmērs: 700 x 25 C.
Pateicoties diviem izpētes un izstrādes gadiem, ko veica Hutchinson produktu daļa, ir radusies jauna gumija ElevenSTORM®, kas atbilst augstākās kvalitātes riepu veiktspējas pieciem kritērijiem: saķere, ripošanas spēja, izturīgums, komforts un izturība pret caurduršanu.
Šī versija piedāvā ideālu līdzsvaru visiem riteņbraucējiem, kas vēlas braukt ātrāk un ilgāk. Apvienojumā ar Kevlar® loksni zem protektora tā ļauj jums mierīgi braukt līdz pat 4000 km. Tubeless Ready.
Riepu šķērsgriezums
Rāmis ir saderīgs ar riepām, kuru maksimālais šķērsgriezums ir līdz 28 mm.
Sēdeklis/sēdekļa stute
Fizik Argo Ventor R5.
Sēdekļa stute Deda Superleggero, 27,2 mm.
Pedāļi
Pedāļi bez spicītēm nav iekļauti komplektācijā.
Pārnesumu pārslēdzēja apkope
Ņemiet vērā, ka ir svarīgi regulāri veikt pārnesumu pārslēgu sistēmas apkopi, īpaši, ja braucat sarežģītos apstākļos (slapji un/vai netīri ceļi).
Regulāra apkope palīdzēs jūsu pārslēdzējiem kalpot ilgāk.
Regulāri pārbaudiet ķēdi, izmantojot mūsu ķēdes nodiluma indikatoru,
kas ir pieejams mūsu tīmekļa vietnē.
Pārnesumu pārslēgu sistēmas kalpošanas laiks
Pērkot velosipēdu, svarīgi ņemt vērā tā apkopes izmaksas, jo īpaši attiecībā uz pārslēgu sistēmu.Zemāk norādītās summas ir vidējie rādītāji, un tās ir dotas, lai jūs varētu gūt vispārēju priekšstatu par to, ko sagaidīt. Tās, protams, var atšķirties atkarībā no tā, kā jūs rūpējaties par velosipēda pārslēgu sistēmu.
Labi uzturētas ķēdes vid. kalpošanas laiks ir 5000 km.
Vid. kasetes kalpošanas laiks ir 10 000–12 000 km.
Sliktā stāvoklī esoša ķēde var pārtrūkt, tas var sabojāt velosipēda rāmi.