RCR klāsts
RCR klāsts ir īsts gardums velosipēdistiem, kuri vēlas pilnvērtīgu velosipēdu bez kompromisiem. Šim velosipēdam mūsu prioritāte bija sniegums. Katras caurules šķērsgriezumi ir aprēķināti tā, lai tie būtu maksimāli efektīvi galvenajos vēja leņķos (-15°/+15°). Šis velosipēds ietilpst “vieglo aerodinamisko” velosipēdu kategorijā, piedāvājot ideālu līdzsvaru starp svaru, stingrību un aerodinamiku, kas rezultātā garantē izcilību.
Ja vēlaties velosipēdu, kas paredzēts uzvarām, meklējiet RCR.
Ar ko RCR atšķiras no RCR Pro?
Oglekļa šķiedru rāmi veido tā ģeometrija, forma un salikums. Salikums ir tas, kā oglekļa šķiedras tiek saliktas. Ne visām šķiedrām ir vienādas īpašības.
RCR rāmī mēs izmantojam tikai augstas modulācijas šķiedras. RCR Pro esam izvēlējušies izcilas šķiedras, kas padara velosipēdu stingrāku vietās, kuras ir pakļautas vislielākajam nolietojumam un nedaudz samazina svaru.
RCR Pro ir gatavs konkurēt augstākajā līmenī.
Vairāk par rāmi
RCR izmēra M rāmis sver 830 g (krāsots).
RCR Pro izmēra M rāmis sver 790 g (krāsots).
RCR izmēra M dakša sver 380 g (krāsota).
Rāmis ir saderīgs ar līdz 33 mm platām riepām.
Atkarībā no krāsas var būt nelielas svara izmaiņas (+/- 50 g).
Daļa starp pedāļiem, stūri un sēdekli
Mēs esam prasmīgi integrējuši stūres bļodiņas daļas, lai RCR vadītos vienmērīgi, vienlaikus saglabājot vieglu apkopi.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: iznesums ir viegls, taču pietiekami stingrs.
XXS: 70 mm
XS izmērs: 80 mm
S: 90 mm.
M: 100 mm.
L: 110 mm.
XL: 120 mm
Deda Superhero RS (oglekļa) stūre
Stūres platums: XXS: 380 mm.
XS/S: 400 mm;
M/L: 420 mm;
XL: 440 mm.
Sram Rival aprīkojums un Quarq jaudas mērītājs
RCR Velosipēds ir aprīkots ar SRAM Rival eTap AXS aprīkojumu un Quarq jaudas mērītāju. Jaudas mērītājs ir obligāts velosipēdistiem, kuri vēlas plānot savu treniņu, lai izlabotu savu sniegumu.
Kopējais piedziņas svars: 3045 g ar jaudas mērītāju.
Elektroniskajam aprīkojumam ir divas atsevišķas baterijas (viena katram pārslēdzējam).Varat izmantot lietotni Sram, lai iestatītu velosipēdu un skatītu savu braucienu datus.
Sram Rival piedziņa
Pārslēdzējs: Rival Etap AXS D1.
Priekšējais ātrumu pārslēgšanas mehānisms: Rival Etap AXS D1.
Aizmugurējais ātrumu pārslēgšanas mehānisms: Rival Etap AXS D1 MAX, 36 zobu.
Kasete: Rival XG 1250 D1 10-36.
Zobrats: RIVAL D1 DUB PM 48/35T
Klaņu garums atbilstoši izmēram
XXS: 165 mm.
XS/S: 170 mm;
M: 172,5 mm;
L: 175 mm.
Sram Rival ķēde
Sram elementus var viegli nomainīt, saderīgs ir Force un Rival piedāvājuma klāsts.
Piedziņas apkope
Ņemiet vērā, ka ir svarīgi regulāri veikt piedziņas apkopi, īpaši, ja braucat sarežģītos apstākļos (slapji un/vai netīri ceļi).
Regulāra apkope palīdzēs jūsu piedziņai kalpot ilgāk.
Regulāri pārbaudiet ķēdi, izmantojot mūsu ķēdes nodiluma indikatoru,
kas ir pieejams mūsu tīmekļa vietnē.
Piedziņas kalpošanas laiks
Pērkot velosipēdu, svarīgi ņemt vērā tā apkopes izmaksas, jo īpaši attiecībā uz piedziņas sistēmu. Zemāk norādītās summas ir vidējie rādītāji, un tās ir dotas, lai jūs varētu gūt vispārēju priekšstatu par to, ko sagaidīt. Tās, protams, var atšķirties atkarībā no tā, kā jūs rūpējaties par velosipēda piedziņu.
Labi uzturētas ķēdes vid. kalpošanas laiks ir 5000 km.
Vid. kasetes kalpošanas laiks ir 10 000–12 000 km.
Sliktā stāvoklī esoša ķēde var pārtrūkt, tas var sabojāt velosipēda rāmi.
Disku bremzes
Sram Rival disku bremzes, priekšā — 160 mm diski, aizmugurē — 140 mm.
Sram Rival bremzes ir hidrauliskas. Tas nodrošina, ka bremzēšana ir vienmērīgāka un jaudīgāka, nekā ar trošu sistēmas hidrauliskajām bremzēm.
Šīs bremzes ir jāiestrādā. Vienkārši bremzējiet pakāpeniski 20 reizes, braucot nelielā ātrumā (20 km/h), pēc tam atkārtojiet ar ātrumu 30 km/h. Pārliecinieties, ka tiek iestrādātas abas bremzes. To iestrādāšana nodrošina lielāku berzi starp bremžu disku un bremžu kluci.
Hidraulisko bremžu apkope
Hidrauliskās bremzes darbojas, izmantojot slēgtu kontūrs starp bremžu sviru un suportu.
Šļūtene uztur blīvējumu.
Ar laiku spiediens šļūtenēs normāli samazinās, kā rezultātā samazinās bremzēšanas efektivitāte. Ja bremzēšana kļūst pārāk maiga vai jūs strauji atduraties pret stūri, sistēma ir jāatgaiso. Tam nepieciešami specifiski instrumenti un zināšanas.
Brīdinājums un regulēšana
Iegaumējiet! Nekad nespiediet bremzes, ja ritenis nav piestiprināts, jo bremžu kluči var saķerties.
Ja rotors pieskaras klučiem, šeit ir aprakstīts, kā noregulēt riteni un skavu:
- atskrūvējiet riteņa asi;
- stingri bremzējiet un vienlaikus pievelciet asi;
- ja rotors joprojām pieskaras bremzēm, dariet tāpat un atlaidiet suportu;
- ja nevarat atrisināt problēmu, dodieties uz kādu no mūsu darbnīcām.
Riteņi Zipp 303s
Riteņiem Zipp 303 S ir jaunākās tirgū pieejamās tehnoloģijas. 100% oglekļa šķiedru Tubeless Ready riteņi bez āķiem.
Tiem ir 45 mm profila augstums, ļoti universāls profils, kas ļauj braucējiem izbraukt visu apvidu ceļus.
Iekšējais platums 23 mm, kas piemērots 28 mm riepām ar šķērsveida protektoru.Spiediens no 2 līdz 5 bāriem (maks.).Svars: 1530 g (pāris)
Melnas riepas Michelin Power Cup
Paaugstiniet pašapziņu ar šosejas riepām Michelin Power Cup sacensībām un treniņiem. Šo riepu komanda Cofidis izmanto sacensībām. Tā ir tieši iedvesmota no tehnoloģijas MotoGP, kas nodrošina ātrumu un sniegumu.
Tās ir vieglas un uzticamas, pateicoties tehnoloģijai Michelin Aramid Shield un 3 x 120 TPI karkasam. Michelin GUM-X savienojums labi saķeras ar ceļu un nodrošina stabilitāti gan uz sausa, gan mitra seguma.
700x28: spiediens no 4,00 līdz 6,50 bāriem.
240 g.
Bezkameras riepa vai riepa ar kameru
Ieteicams riepas nomainīt uz bezkameru riepām, izmantojot šī velosipēda komplektācijā iekļauto bezkameras vārstu.
Bezkameru riepas ir ērtākas un efektīvākas, un nedaudz caurdurtas, tās var pašas atgūt hermētiskās īpašības.
Protams, remonta komplektā vienmēr līdzi jābūt kamerai, ja gadījumā riepa tiek caurdurta nopietnāk.
Pozīcija
15 mm RCR oglekļa šķiedru sēdekļa stute.
145 mm Decathlon vieglais šosejas sēdeklis. Sēdeklim ir īss deguns, lai veicinātu stabilitāti un mazinātu spiedienu uz mīksto audu zonu.
Svars: 250 g.
Pedāļi
Pedāļi nav iekļauti komplektācijā.
Kurš izmērs?
Skatiet velosipēda rāmja ģeometrijas tabulu.
Ja jūsu mērījumi ir uz robežšķirtnes starp diviem izmēriem, mazāks izmērs būs labāks, ja vēlaties, lai velosipēds ir atsaucīgāks un dzīvīgāks. Tomēr, ja vēlaties justies ērti, braucot garas distances, labāks būs lielāks izmērs.