Elektriskais hibrīdvelosipēds ar zemu rāmi “E-ACTV 500”, zaļš
Nevar nosūtīt uz ()
Veikala pieejamība
Šis produkts jūsu reģionam pašlaik nav pieejams
Lūdzu, atlasiet izmēru
Veikala pieejamība
PRIEKŠROCĪBAS
Anatomiska konstrukcija
Regulējama stūres pozīcija: iznesums regul. no -10° līdz +60°.
Saderība
Saderīgs ar aizmugurējiem bagāžniekiem, bērnu sēdeklīšiem un piekabēm.
Jauda
Vidusdaļā izvietots Yamaha piedziņas motors. Maks. griezes moments: 55 Nm.
Aizsardzība pret caurduršanu
Riepa ar gumijas un neilona aizsardzību. Aizsardzība pret caurduršanu: 5/5.
Savienojamība
Lejuplādējiet bezmaksas Decathlon Ride lietotni, lai iegūtu uzlabotos rādītājus.
TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
Ko nozīmē E-ACTV 500?
Akronīms ACTV nozīmē ACTIVE (aktīvs). Mēs esam izstrādājuši šo velosipēdu ikvienam, kas vēlas iepazīt aktīvāku dzīvesveidu un atjaunot saikni ar dabu. E nozīmē, ka šis ir velosipēds ar elektrisko palīgsistēmu.
Yamaha PW-C2 motora specifikācija
Motors — Yamaha PW-C2.
Maks. jauda: 250 W.
Maksimālo jaudu (pie termiskā līdzsvara) ierobežo elektriskā velosipēda standarti. Visiem velosipēdiem ir vienāda maksimālā jauda.
Maksimālais griezes moments: 55 Nm.
Griezes moments ir labāks veids, kā salīdzināt elektrisko velosipēdu motorus. Motora griezes moments atbilst jaudai, ar kādu motors spēj darbināt klaņus.
Elektriskā palīgsistēma pārtrauc darboties, ja ātrums pārsniedz 25 km/h, saskaņā ar ES noteikumiem.
Vidējās piedziņas sistēmas motors labākai vadītspējai
Salīdzinot ar rumbas motoru, vidējās piedziņas sistēmas motors efektīvāk sadala velosipēda svaru. Motors un akumulators ir novietoti zemu, starp riteņiem. Kāds ir rezultāts? Velosipēdu ir viegli vadīt, tāpat kā tradicionālo hibrīdvelosipēdu.
Vidusdaļā izvietots motors dinamiskai, pakāpeniskai palīgsistēmas darbībai
Izmantojot vidējās piedziņas sistēmas motoru, palīgsistēmas jauda tiek tieši regulēta atkarībā no jūsu pedāļu mīšanas intensitātes:- Kad kalna slīpums, pa kuru braucat, palielinās, motors konstatē, ka jūs vairāk minat pedāļus, un nekavējoties palīdz jums vairāk.- Kad palēnināt tempu, motors konstatē, ka pakāpeniski samazinās pedāļu mīšanas ātrums, un uzreiz samazina palīgsistēmas atbalstu.Kāds ir rezultāts? Palīgsistēma, ko ir viegli kontrolēt.
Palīgsistēma, ko kontrolē griezes momenta sensors
Vidusdaļā izvietotais motors labākai braukšanai kalnos un ilgākam darbības laikam
Tāpat kā jūs, arī vidusdaļā izvietotais motors gūst labumu no pārnesumu samazināšanas.
Palīgsistēma ir efektīvāka braucot augšup kalnos nekā ar tādas pašas jaudas rumbas motoru.
Arī vidusdaļā izvietotā motora energoefektivitāte ir labāka nekā rumbas motora energoefektivitāte. Velosipēda darbības diapazons ir lielāks nekā ar rumbas motoru, kas savienots ar tāda paša izmēra akumulatoru.
4 palīgsistēmas līmeņi, lai atvieglotu jūsu pūles
5 palīgsistēmas rež.:0. režīms:izslēgts.
1. rež. (eko):palielina jaudu par 70%, ja pedāļus minat ar 100W, motors palielina jaudu par 70W.2. rež. (tūrisms): palielina jaudu par 150%, ja pedāļus minat ar 100W, motors palielina jaudu par 150W.
3. rež. (sporta): palielina jaudu par 220%, ja pedāļus minat ar 100W, motors palielina jaudu par 220W.4. rež. (paātrināts): palielina jaudu par 280%, ja pedāļus minat ar 100W, motors palielina jaudu par 280W.Pastaigas režīms: palīdz, ejot līdzās velosipēdam.
Akumulatora darbības laiks, Svarīga informācija
Velosipēda displejs parāda aptuveno atlikušo attālumu kilometros. Šī informācija ar rezervi novērtē velosipēda diapazonu. Velosipēds parāda maksimālo diapazonu 97 km 100% ekonomiskajā režīmā, nevis 150 km, kas tika aprēķināts mūsu testu laikā.
Faktisko velosipēda attālumu šī problēma neietekmē. Tikai aptuvenais parādītais diapazons ir aprēķināts zemāks.
Mēs sadarbojamies ar Yamaha, lai novērstu šo problēmu un piedāvātu velosipēda programmatūras atjauninājumu.
Trekinga elektriskā velosipēda nobraukums līdz 150 km
Akumulatora darbības laiks ir atkarīgs no pārvadājamā svara (lietotājs + krava), augstuma, vēja un āra temperatūras.
Mūsu testos tika novērtēts maksimālais akumulatora darbības laiks salīdzinoši līdzenā apvidū bez kravas (bez somām vai piekabes):
1. režīms (eko): līdz 150 km.
2. režīms (tūrisms): līdz 100 km.
3. režīms (sporta): līdz 65 km.
4. režīms (paātrināts):līdz 40 km.
Iebūvēts, noņemams akumulators
Litija jonu 36 V, 504 Wh akumulators.
Nostiprināts velosipēda rāmī, lai nodrošinātu labāku integrāciju un aizsardzību.
Ātra atvienošana ar atslēgu (iekļautas 3 atslēgas), lai to uzlādētu. Iebūvēts rokturis nēsāšanai.
Izgatavots no Samsung SDI akumulatoru elementiem, kas ir pazīstami ar savu augsto uzticamību un drošību.
Garantēti 500 uzlādes cikli, nezaudējot darbmūža ilgumu.
Svars: 3,1 kg.
Saderīgs ar 360 Wh papildu akumulatoru (tiek pārdots atsevišķi). Preces kods: 8655251.
Akumulatora uzlāde
Akumulatoru var uzlādēt gan uz velosipēda, gan atvienojot no velosipēda.
Pilnībā uzlādējas 7 stundās, izmantojot komplektā iekļauto 2A lādētāju.
Saderīgs ar Rockrider 4A lādētāju ātrākai uzlādei (kods: 8753941).
Vai varat braukt ar izlādējušos akumulatoru?
Jā. Ja akumulators ir izlādējies vai nav uzstādīts uz velosipēda, velosipēda un motora svars padara braukšanu daudz grūtāku nekā ar tradicionālo hibrīdvelosipēdu. Bet jūs joprojām varat braukt, ja tas sabojājas.
Elektriskie un elektroniskie elementi, kas ir izturīgi pret putekļiem un lietu.
Visi elektriskie elementi (kontrolieris, motors, akumulators u.c.) ir izturīgi pret putekļiem un lietu (IPX-5).
Tas nozīmē, ka velosipēdu var atstāt ārā lietus laikā bez akumulatora. Ūdens, kas varētu iekļūt caurumā, kur parasti atrodas akumulators, notecēs no velosipēda un nesabojās elektrisko elementus.
Nemazgājiet ar spiediena mazgātāju.
Iebūvēti lukturi
Nospiediet apakšējo bultiņu velosipēda ekrāna malā un turiet 3 sekundes, lai ieslēgtu gaismu.
Gaismas, ko darbina velosipēda akumulators:
- LED AXA NXT60 priekšējais lukturis. Jauda:
60 luksi.
- LED aizmugurējais lukturis, kas piestiprināts pie aizmugurējā dubļusarga.
Aizmugurējais lukturis paliek aktīvs (ar mazāku jaudu) 4 minūtes pēc velosipēda izslēgšanas.
Krāsains vadības ekrāns
Krāsains vadības ekrāns stūres kreisajā pusē.
Pieejamā informācija:
- pašreizējais ātrums;
- motora jauda un lietotāja enerģija;
- akumulatora procentuālā vērtība;
- paredzamais atlikušais nobraukums (km);
- šajā braucienā nobrauktais attālums (manuāla atiestatīšana);
- kopējais velosipēda nobraukums.
Izmantojiet slēdzi blakus velosipēda kreisajam rokturim, lai izvēlētos palīgsistēmas režīmu.
USB pieslēgvieta (USB-A) viedtālruņa uzlādei (1,5 A).
Savienojamība
Velosipēds E-ACTV 500 velosipēds ir saderīgs ar bezmaksas lietotni Decathlon Ride.
Brauciet, lietojot tālruni, kas savienots ar velosipēdu, izmantojot Bluetooth, un pēc brauciena jūs varat skatīt:
- Jūsu maršrutu un visus ar jūsu braucienu saistītos datus;
- Statistiku par palīdzības režīma izmantošanu;
- Elektrisko komponentu atjauninājumus.
Lietotne ir saderīga ar tālāk norādītajām operētājsistēmām:
- Apple ierīces: iOS 8 un jaunākas versijas.
- Android tālruņi: Android 7 un jaunāka versija.
Izvēlieties savu versiju: ar zemo vai augsto rāmi
Esam izstrādājuši divas E-ACTV 500 velosipēdu versijas:
- Velosipēds ar zemu rāmi: Uz velosipēda ar zemu rāmi ir viegli uzkāpt. Jums kāja jāpaceļ tikai 43 cm. Tas ir īpaši noderīgi, ja izmantojat bērnu sēdeklīti.
- Velosipēds ar augstu rāmi: Velosipēds ar augstu rāmi ir stingrāks un nodrošina precīzāku vadāmību, īpaši nelīdzenā apvidū un tad, ja pārvadājat smagu kravu.
Augstā rāmja velosipēda versija būs pieejama no 2024. gada vasaras.
Velosipēda E-ACTV 500 izmēra izvēle
Izmēri, kas pieejami velosipēdam ar zemu rāmi: izmērs S no 1,50 līdz 1,65 m;
izmērs M no 1,66 m līdz 1,77 m;
izmērs L no 1,78 m līdz 1,90 m.
Izmēri, kas pieejami velosipēdam ar augstu rāmi: izmērs M no 1,66 m līdz 1,77 m;
izmērs L no 1,78 m līdz 1,90 m.izmērs XL no 1,90 m līdz 2,01 m.
Ja jūsu augums ir starp 2 izmēriem —
izvēlieties mazāku izmēru braukšanai vertikālākā pozīcijā
un lielāku izmēru braukšanai saliektā sēdpozīcijā.
Regulējama stūres pozīcija
Stūres pozīciju var regulēt, regulējot iznesuma leņķi ar sešstūra atslēgu.
Paceliet iznesumu augstāk, lai mugura būtu vertikālā stāvoklī. Nolaidiet to, lai iegūtu sportiskāku pozīciju.
Stūres iznesums - Garums: 90 mm, diametrs: 31,8 mm;
- Iznesuma leņķa regulēšana: no -10° (slīpi uz leju) līdz +60° (paaugstināts);
Stūres bļodiņa: 1⅛".
Ergonomiski rokturi izgatavoti no sveķu un korķa kompozītmateriāliem.
Priekšējā amortizācija
Suntour SF15 NEX-E25 amortizācijas dakša.
- Atspere: spirālveida.
- Stūres caurule: 1⅛" alumīnija.
- 63 mm gājiens.
- Alumīnija asmens.
Pret caurduršanu izturīgas riepas
Rockrider Protect+ apvidus riepas, kas nodrošina izcilu aizsardzību pret caurduršanu (maksimālais aizsardzības līmenis 5/5).
Izmēri: 700x47 mm (ETRTO 47-622).
Aizsardzības līmenis pret caurduršanu: 5/5.
Aizsardzības veids: 3 mm augsta blīvuma gumijas + poliamīda lentes dubultā aizsardzība.
Atstarojošās joslas: jā.
Korpuss: 60 TPI.
Svars: 1010 g.
Saderība ar bezkameru riepām: Nē.
Microshift Acolyte pārnesumu pārslēgšanas mehānisms
Izmantojām Acolyte pārnesumu pārslēgšanas mehānismu, ņemot vērā tā izturību.
8 pārnesumi: piedziņas sistēmas samazināšana līdz tikai 8 pārnesumiem nozīmē lielākus un līdz ar to arī izturīgākus zobratus.
“Viena klikšķa” pārslēdzējs: novērš pārāk ātru pārnesumu pārslēgšanu, kad ķēde ir pakļauta spriegumam, kas varētu to sabojāt.
12x42 kasete: esam izvēlējušies kaseti ar 12 zobiem, nevis 11 zobiem uz mazākā zobrata. Tas pagarina kasetes kalpošanas laiku.
Sīkāka informācija par piedziņas sistēmu
Sīkāka informācija:
- Microshift H083 12x42T 8 ātrumu kasete.
- Viens priekšējais zobrats: Miranda 38T zobrats ar aizsardzību pret ķēdes nokrišanu (3D ķēdes plūsma).
- 170 mm klaņi.
- KMC E8 ķēde ar galveno savienojumu.
- Aizmugurējais pārnesumu pārslēgšanas mehānisms: Microshift Acolyte.
- Microshift Acolyte pārslēdzējs.
Riteņi
Aploki
Pastiprināti (dubultsienu), asimetriski aploki.
Iekšējais platums: 25c.
Nav saderīgi ar bezkameru riepām.
Spieķi:
32 priekšā un 32 aizmugurē.
Pretkorozijas apstrāde (cinkots).
Rumbas: slēgtie gultņi.
Asis: ar ātrās atbrīvošanas sistēmu.
Sēdeklis
Rockrider Trekking sēdeklis braukšanai garās distancēs.
Mēs veicām morfoloģiskus pētījumus, lai noskaidrotu, kur ir spiediena punkti uz dažādiem ķermeņa tipiem. Mēs izstrādājām sēdekļa izmēru un izvēlējāmies putas tā, lai labāk izkliedētu šos spiediena punktus. Pēc tam sēdeklis tika pārbaudīts reālos lietošanas apstākļos un atjaunināts, pamatojoties uz mūsu testētāju atsauksmēm.
Alumīnija rāmis
Alumīnija rāmis.
Galvenā caurule ir izgatavota, izmantojot liešanu formās. Šī tehnoloģija ļauj izveidot sarežģītas cauruļu formas ar dažādu biezumu. Tas ļauj mums pastiprināt cauruli, kur nepieciešams, lai tā būtu stingra un izturīga.
Maksimālais riepas izmērs, kas ir saderīgs ar dubļu sargiem: 700 x 47 mm.
Disku bremzes
Tektro T280 hidrauliskās disku bremzes (diametrs: 160 mm priekšā un aizmugurē).
Hidrauliskās bremzes ir precīzākas nekā ar trosi darbināmas bremzes, un bremzēšanas intensitāti ir vieglāk kontrolēt.
Alumīnija platformas pedāļi
Esam izvēlējušies izmantot platas platformas pedāļus, lai jums būtu ērtāk un jūs justos stabilāk. Alumīnija pedāļi.
Papildu bagāžnieks
Velosipēdam ir universālas stiprinājuma vietas. Tas ir saderīgs ar lielāko daļu no tirgū pieejamajiem bagāžniekiem. Esam izstrādājuši īpaši E-ACTV 500 velosipēdiem paredzētus bagāžniekus (kods: 8828232). To ir viegli piestiprināt pie rāmja, izmantojot 4 skrūves, un to nav nepieciešams papildus regulēt.
Atbalsta kāja
Statīvs ir piestiprināts pie aizmugurējā ķēdes balsta. Tas nozīmē, ka velosipēdu var stumt bez pedāļu aizķeršanās statīvā.
Maksimālā slodze, ko iztur bagāžnieka statīvs: 35 kg.
Dubļusargi
Dubļu sargi nodrošina, ka starp riepu un dubļu sargu vienmēr ir 6 mm atstarpe. Tie ļauj braukt pa netīriem ceļiem, novēršot netīrumu iekļūšanu starp riepu un dubļusargu.
Saderīgi aksesuāri
Saderība ar: • pudeles turētājs: 1 stiprinājuma vieta uz rāmja. Ja nepieciešama otra pudele, iesakām izmantot auduma pudeles turētāju uz stūres.
• aizmugurējais bagāžnieka statīvs: Saderīgs ar lielāko daļu no tirgū pieejamajiem bagāžnieka statīviem. Mēs iesakām izmantot speciāli tam paredzētu statīvu (kods: 8828232).
• rāmja slēdzene (kods: 8735625).
- bērnu sēdeklītis, kas piestiprināms uz bagāžnieka statīva.
- uz rāmja montējams bērnu sēdeklītis.
Nav saderīgs ar centrālajiem statīviem.
Velosipēda svars
24,5 kg M izmērs (ar akumulatoru).
21,4 kg M izmērs (bez akumulatora).
Maksimālā kravnesība
Velosipēds E-ACTV 500 ir apstiprināts ar 120 kg maksimālo kopējo slodzi:
lietotājs + velosipēds + papildu slodze (somas, bērns utt.).
Modeļa atbilstība
Modeļa atbilstības sertifikāts ir pieejams Decathlon atbalsta tīmekļa vietnē:
sastāvs
sastāvs
Velosipēda rāmis: 100.0% Alumīnijs
Padomi uzglabāšanai un apkopei
NEMAZGāT.
IZSLēGTA BALINāšANA.
NEžāVēT VEļAS žāVēTAVā.
NEGLUDINāT.
NELIETOJIET ķīMISKO TīRīšANU.
Lietošanas ierobežojumi
Nav piemērots kalnu un BMX velosipēdiem.
TESTI UN GARANTIJA
Testa produkts
Pirms tie nonāk mūsu veikalos, mūsu velosipēdus laboratorijā un praktiski testē daudzi velotūrisma entuziasti. Pirms tie tiek atzīti par atbilstošiem, mūsu testētāji ar tiem nobrauc tūkstošiem kilometru.
Detaļu garantija
Mūža garantija: rāmim, iznesumam un stūrei. Detaļām: 2 gadi.