Noturēšanās īpašības
Atrodiet visu pieejamo saturu par savu velosipēdu, noklikšķinot uz tālāk esošās saites:
https://www.supportdecathlon.com
XCR TRI rāmis — īsts zvērs uz riteņiem!
XCR rāmis ir īpaši augsta moduļa oglekļa šķiedru rāmis, kas atbilst augstākā līmeņa velosipēdistu prasībām.
Mūsu partneris triatlēts Deniss Ševro, divkārtējais Eiropas Ironman čempions, brauc ar XCR.
Tas tika izstrādāts ar Swiss Side, kura zināšanas aerodinamikā ļāva tam meklēt visas optimizācijas iespējas bez kompromisiem.
Lai apmierinātu garo distanču triatlētu uztura vajadzības, augšējā caurulē ir uzstādīta bento kaste, kurā var uzglabāt līdz 6 batoniņiem vai gēliem.
XCR triatlona pedāļu/stūres/sēdekļa daļa
Pareiza pozīcija ir būtisks snieguma faktors, īpaši, ja runa ir par laika sacensībām.
Mēs esam izstrādājuši pedāļu/stūres/sēdekļa daļu, kas ļauj veikt vairākus pielāgojumus: augstums, platums, dziļums un leņķis, izmantojot dažādus elementus, piemēram, pagarinājuma atbalsta platformu un dažādas starplikas.
Kas attiecas uz pagarinājumiem, mēs esam izvēlējušies Zipp Vuka Carbon EVO 110 modeli perfektai ergonomikai.
Sram Rival AXS aprīkojuma komplekts
Izvēlējāmies CLM Triathlon SRAM Rival apr. kompl. tā efekt. un pieejamības dēļ:
Sram S900 kreisā svira ar suportu un trosi
Sram S900 labā svira ar suportu un trosi
Sram AXS Blipbox sav. korp.
Sram AXS Blips satelītpogas
Sram AXS Clics satelītpogas
Sram AXS lādētājs
Sram AXS akumulatori x2
Sram rival AXS priekšējais ātr. pārsl. meh.
Sram rival AXS 12 ātr. aizmug. ātr. pārsl. meh.
Sram rival 10-30 12 ātr. kasete
Rival 48x35 monobloks
Klaņu izmēri:
XS/S 170 mm
M/L 172,5 mm
XL 175 mm
Swiss Side riteņi / Michelin riepas
Swiss Side riteņi ir vieni no ātrākajiem tirgū, un ir pilnīgi loģiski, ka mēs izvēlējāmies Hadron² Classic modeļus, kas ir zelta standarts aerodinamikā.
Priekšējais ritenis: HADRON² Ultimate 625.
Aizmugurējais ritenis: HADRON² Ultimate 800.
Ar ekonomiskākiem DT Swiss spieķiem un rumbām HADRON² Classic ir visaugstākā snieguma riteņi.
Michelin Power Cup Tubeless Ready 700x25 riepas.
Ieteicamais spiediens: 5–8 bāri.
Brīdinājums un regulēšana
Iegaumējiet! Nekad nespiediet bremzes, ja ritenis nav piestiprināts, jo bremžu kluči var saķerties.
Ja rotors pieskaras klučiem, šeit ir aprakstīts, kā noregulēt riteni un skavu:
- atskrūvējiet riteņa asi;
- stingri bremzējiet un vienlaikus pievelciet asi;
- ja rotors joprojām pieskaras bremzēm, dariet tāpat un atlaidiet suportu;
- ja nevarat atrisināt problēmu, dodieties uz kādu no mūsu darbnīcām.
Iestrādāšanas procedūra
Iestrādājiet bremzes uz līdzena, sausa ceļa bez šķēršļiem.Svarīgi pārmaiņus darbināt priekšējās un aizmugurējās bremzes un veikt darbības:
1. solis. Brauciet ar ātr. 15 km/h, pakāpeniski bremz., samazinot ātr. līdz 5 km/h, 10x pēc kārtas.
2. solis. Brauciet ar ātr. 20 km/h, pakāpeniski bremz., samazinot ātr. līdz 5 km/h, 10x pēc kārtas.
3. solis.Brauciet ar ātr. 25 km/h, pakāpeniski bremz., samazinot ātr. līdz 5 km/h, 10x pēc kārtas.
Starp katru soli atlaidiet un brauciet dažus desmitus metru.
Kopšanas padoms
Ņemiet vērā, ka ir svarīgi regulāri veikt piedziņas apkopi, īpaši, ja braucat sarežģītos apstākļos (slapji un/vai netīri ceļi).
Regulāra apkope palīdzēs jūsu piedziņai kalpot ilgāk.
Regulāri pārbaudiet ķēdi, izmantojot mūsu ķēdes nodiluma indikatoru,
kas ir pieejams mūsu tīmekļa vietnē.
Kurš izmērs?
Skatiet velosipēda rāmja ģeometrijas tabulu.
Ideālā gadījumā mēs iesakām veikt stājas izpēti, lai maksimāli izmantotu sava velosipēda sniegumu.
Ja jūsu mērījumi ir uz robežšķirtnes starp diviem izmēriem, mazāks izmērs būs labāks, ja vēlaties, lai velosipēds ir atsaucīgāks un dzīvīgāks. Tomēr, ja vēlaties justies ērti, braucot garas distances, labāks būs lielāks izmērs.
Pedāļi
Pedāļi nav iekļauti komplektācijā.