RCX 2
Mūsu jaunais velokrosa velosipēds ļaus jums izbaudīt ziemas braucienus CX disciplīnās. Tas ir rotaļīgs, dinamisks un izceļas starp citiem ar savu veiktspēju sacensībās. Šim velosipēda rāmim ir vairāki uzlabojumi salīdzinājumā ar iepriekšējo RCX modeli, jo īpaši uzlabota dubļu novadīšana vietā, kur sēdekļa caurule savienojas ar sēdekļa stuti.
Rāmja galvenais trijstūris ir paaugstināts, un priekšējā caurules forma ir pielāgota tā, lai, pārnēsājot velosipēdu, būtu vieglāk novietot to uz pleciem.
Rāmis un dakša
100% oglekļa rāmis un dakša.
UCI apstiprināts rāmis.
Troses izvadītas caur apakšējo cauruli.
Rāmja svars: 940 g (izmērs M).
Dakšas svars: 440 g.
Piedziņa
Aprīkojuma komplekts Shimano GRX 12 S.
Šī mehāniskā piedziņa ir ļoti precīza un izturīga.
Pārslēdzējs: Shimano GRX ST-RX610.
Aizmugurējais ātrumu pārslēgšanas mehānisms: Shimano GRX RD-RX820.
Kasete: Shimano 105 11-32 Hyperglide.
Ķēde: Shimano 12S CN-M7100.
Klaņu bloks: Shimano GRX FC-RX610-1, 40 zobi.
Klaņu garums atkarībā no velosipēda izmēriem:
XS — 165;
S — 170;
M — 172,5;
L/XL — 175.
Piedziņas apkope
Ņemiet vērā, ka ir svarīgi regulāri veikt piedziņas apkopi, it īpaši, ja braucat sarežģītos apstākļos (slapji un/vai netīri ceļi).
Regulāra apkope palīdzēs jūsu piedziņai kalpot ilgāk.
Regulāri pārbaudiet ķēdi, izmantojot mūsu ķēdes nodiluma indikatoru,
kas ir pieejams mūsu tīmekļa vietnē.
Bremzes
Hidrauliskās disku bremzes Shimano GRX BR-RX410 jaudīgai, pakāpeniskai bremzēšanai.
160 mm priekšējais un aizmugurējais bremžu disks Shimano SM-RT70.
Bremzēm nepieciešama iestrāde. Vienkārši bremzējiet pakāpeniski 20 reizes, braucot nelielā ātrumā (20 km/h), pēc tam atkārtojiet ar ātrumu 30 km/h. Pārliecinieties, ka tiek iestrādātas abas bremzes. To iestrādāšana nodrošina lielāku berzi starp bremžu disku un bremžu kluci.
Hidraulisko bremžu apkope
Hidrauliskās bremzes darbojas, izmantojot slēgtu kontūrs starp bremžu sviru un suportu.
Šļūtene uztur blīvējumu.
Ar laiku spiediens šļūtenēs normāli samazinās, kā rezultātā samazinās bremzēšanas efektivitāte. Ja bremzēšana kļūst pārāk maiga vai jūs strauji atduraties pret stūri, sistēma ir jāatgaiso. Tam nepieciešami specifiski instrumenti un zināšanas.
Riteņi Fulcrum Rapid Red 900
Riteņu diametrs: 700 C.
Svars: 1870 g.
Aploku materiāls: alumīnijs.
Apļa materiāls: alumīnijs, asimetrisks.
Augstums: priekšā un aizmugurē — 24,1 mm.
Platums: 27,1 mm.
Iekšējais platums: 22 mm.
Bremžu sistēma: disku bremzes.
Saderība ar priekšējo asi: HH12-100.
Saderība ar aizmugurējo asi: HH12-142.
Spieķi: priekšējie/aizmugurējie — 28.
Svara ierobežojums: 120 kg.
https://www.fulcrumwheels.com/fr/soutien/roues-oem/rapid-red-900
Rāmis ir piemērots riepām ar profilu līdz 40 mm.
Riepas
Vittoria Terreno Mix CX 33 mm riepas. Šai universālajai riepai ir 120 TPI neilona karkass.
Bezkameru riepa: jā.
Mēs ļoti iesakām braukt ar bezkameru riepām ar hermētiķi, lai nodrošinātu lielāku komfortu un samazinātu caurduršanas risku.
Riepas ir uzstādītas bez hermētiķa, lūdzu, izpildiet tālāk aprakstīto procedūru, lai pabeigtu sagatavošanas darbus pirms komplektā iekļautās pudeles izmantošanas (60 ml riepai): https://www.youtube.com/watch?v=vv6t7gapiIE
Brīdinājums un regulēšana
Iegaumējiet! Nekad nespiediet bremzes, ja ritenis nav piestiprināts, jo bremžu kluči var saķerties.
Ja disks pieskaras, izpildiet šos norādījumus, lai no jauna izlīdzinātu riteni un suportu:
- atskrūvējiet riteņa asi;
- stingri bremzējiet un vienlaikus pievelciet asi;
- ja rotors joprojām pieskaras bremzēm, dariet tāpat un atlaidiet suportu;
- ja nevarat atrisināt problēmu, dodieties uz kādu no mūsu darbnīcām.
Stūre, iznesums, stūrēšana
Stūre: Van Rysel, alumīnijs;
400 mm izmēram XS un S;
420 mm izmēram M, L un XL.
Iznesums: Van Rysel, alumīnijs;
XS — 70;
S — 80;
M — 90;
L — 100;
XL — 110.
Sēdeklis un stute
Sēdeklis: Van Rysel.
Sēdekļa stute: Van Rysel, alumīnijs, 27,2.
XS: 250 mm;
S, M, L: 350 mm;
XL: 400 mm.
Pedāļi
Pedāļi nav iekļauti komplektācijā.
Svars
Izmērs M bez pedāļiem sver 8,9 kg.
Velosipēda apkope
Ņemiet vērā, ka apvidus un grants velosipēdiem ir nepieciešama īpaša aprūpe. Tie bieži vien tiek pakļauti ļoti skarbiem apstākļiem, kas ir prasīgāki pret materiāliem. Regulāra apkope ir būtiska, lai saglabātu velosipēdu labā stāvoklī. Piedziņa jāmaina biežāk nekā šosejas velosipēdam. Bieži jānostiprina asis, sēdekļa skava, iznesums u.c.
Vai ar šo velosipēdu var braukt pa grants segumu?
Grants ir vispārīgs termins, kas attiecas uz daudzām dažādām situācijām. Šis velosipēds galvenokārt ir distanču velosipēds. Asis nav pastiprinātas, tāpēc velosipēds nav piemērots smagu kravu pārvadāšanai.
Rāmī nav paredzētas vietas bagāžnieka turētāja vai dubļusargu piestiprināšanai.
Tomēr ar piemērotām riepām to var izmantot arī ārpus distanču riteņbraukšanas sacensībām, lai gan riteņi nav paredzēti braukšanai lejup pa nogāzi ar akmeņainu segumu.
Piedziņas darbmūžs
Pērkot velosipēdu, svarīgi ņemt vērā tā apkopes izmaksas, jo īpaši saistībā ar piedziņu. Zemāk norādītās summas ir vidējie rādītāji, un tās ir dotas, lai jūs varētu gūt vispārēju priekšstatu par to, ko sagaidīt. Tās, protams, var atšķirties atkarībā no tā, kā jūs rūpējaties par velosipēda piedziņu.
Labi uzturētas velokrosa ķēdes vidējais kalpošanas laiks ir 4000 km.
Vidējais velokrosa kasetes kalpošanas laiks ir 6000 līdz 10 000 km.
Kurš izmērs?
Skatiet velosipēda rāmja ģeometrijas tabulu.
Ja jūsu mērījumi ir uz robežšķirtnes starp diviem izmēriem, mazāks izmērs būs labāks, ja vēlaties, lai velosipēds ir atsaucīgāks un dzīvīgāks. Tomēr, ja vēlaties justies ērti, braucot garas distances, labāks būs lielāks izmērs.