Lietošanas apvidus
Mēs vēlējāmies uzticamu splitbordu, kas izskatās, kā brīvā stila nobrauciena snovbords, kura stūrēšanai nav vajadzīgs papildu spēks.
_ dodoties augšup, tas ir viegls (3,10 kg + 0,52 kg pretslīdes lenšu pāris) un sniedz drošības sajūtu pārvietojoties, pat tad, ja nogāze ir stāva,
_ dodoties lejup, tas labi noturas virs sniega un ir labi manevrējams starp skujkokiem.
Piemērots vidēja līmeņa snovbordistiem.
Ekoloģiska konstrukcija
Šī splitborda konstrukcija ir saskaņā ar mūsu iniciatīvu samazināt ietekmi uz apkārtējo vidi, vienlaikus garantējot produkta izturību un veiktspēju.
_ Augstas veiktspējas kausētā HDPE pamatne ir daļēji izgatavota, pārstrādājot izejvielu atlikumus, bet tajā pašā laikā nodrošina identisku veiktspēju, kā citām augstākās klases kausētajām pamatnēm.
_ Izmantotie sveķi ir izgatavoti no vairāk nekā 35% augu bāzes materiāla un garantē ārkārtīgi labu veiktspēju.
Šobrīd pieejamie izmēri
Šajā pirmajā 2021./2022. gada sezonā mēs piedāvājam tikai viena izmēra snovbordu: 157 cm. Šī izmēra dēlis ir piemērots augumam no 1,69 m līdz 1,77 m un svaram no 60 kg līdz 80 kg. Mēs esam izstrādājuši, testējuši un apstiprinājuši šo pirmo Decathlon splitbordu braucējiem ar šādiem ķermeņa parametriem.2022./2023. gada ziemā būs pieejami jau 3 izmēri: 150 cm, 157 cm un 163 cm (plats).
Kāda izmēra splitbordu izvēlēties?
Splitborda izmērs ir par 15 līdz 20 cm mazāks nekā jūsu garums.
_ Ja izvēlēsities nedaudz mazāku izmēru (par 20–25 cm īsāku nekā jūsu augums), kāpjot kalnā, dēlis nebūs tik smags, kontrolējamāks, braucot lejup.Braukšana un kontrolēšana būs nedaudz vieglāka.
_ Ja izvēlēsities nedaudz lielāku izmēru (par 10–15 cm īsāku nekā jūsu augums), jūs iegūsiet lielāku stabilitāti lielā ātrumā un labāku noturību uz pūdersniega. Braukšanai un kontrolēšanai būs vajadzīgs nedaudz vairāk spēka.
Kādus splitborda stiprinājumus izvēlēties?
Jebkurš splitborda stiprinājums ir piemērots mūsu Decathlon splitbordam, ieliktņu un pozīciju skaits ir tāds pats kā citiem zīmoliem.
Tas ir arī saderīgs ar sadalīšanas komplektu Voilé (savienotājs, kas atrodas starp splitborda un tradicionālajiem stiprinājumiem, lai nav vajadzīgs pārāk daudz aprīkojuma).
4 pārbaudīti stiprinājumi (1/2)
Testu laikā mēs izmantojām 4 labus stiprinājumus, kurus jums arī iesakām:
_ Union – Expedition: ļoti viegli piestiprināt/regulēt; ļoti viegli mainīt režīmu kāpšanai augšup/lejup; braucot tādas pašas izjūtas kā ar standarta stiprinājumiem. Papēža pacēlumam ir viena pozīcija.
_ SparkR&D – Arc T1: ļoti viegli; ļoti viegli mainīt režīmu kāpšanai augšup/lejup. Mazliet trauslas skrūves.
_ Karakoram – Connect reccon: ļoti stingri; ļoti viegli mainīt režīmu kāpšanai augšup/lejup. Svara ziņā mazliet smagāks.
4 pārbaudīti stiprinājumi (2/2)
_ Plum Feyan Carbon: ļoti viegli, pievilcīga apdare, ļoti laba stingrība. Sviru augšup/lejup pozīcijas pārslēgšanai var būt grūti pārslēgt.
Mēs testējām arī Voilé komplektu, kas ļauj izmantot jebkādus sniega dēļu stiprinājumus (izņemot splitborda stiprinājumus!), padarot šāda veida braukšanu ļoti pieejamu. Tas paceļ stiprinājumu, bet visa konstrukcija tādēļ tiek padarīta smagāka, lai gan tā joprojām ir ērtāka par sniega kurpēm.
Ko darīt, ka Union āķi ir kļuvuši vaļīgi?
Ja dalījuma vietā starp 2 slēpēm redzat gaismu, neuztraucieties, Union āķi ir kļuvuši mazliet vaļīgi un mēs zinām, kā šo problēmu atrisināt.
Jums ir nepieciešams PZ2 krustveida skrūvgriezis un
_ atskrūvējiet 8 skrūves, kas notur 4 Union metāla āķus,
_ vēlreiz kārtīgi savietojiet abas slēpes kopā,
_ piestipriniet Union plastmasas āķus abos slēpju galos (pārbaudiet vai slēpes ir pareizi izlīdzinātas viena pret otru),
_ pievelciet 8 skrūves.
Pārslēgšanās kāpšanas pozīcijā
_ noņemiet abus stiprinājumus un atvienojiet plastmasas āķus galos;
_ apmainiet vietām abas slēpes (labo slēpi kreisajā pusē un kreiso — labajā pusē), lai āķi neberžas viens pret otru kāpšanas laikā;
_ pielīmējiet pretslīdes lentes;
_ nomainiet stiprinājumu. (Uzmanību! Pārliecinieties, ka stiprinājumu sprādzes ir ārpusē, jo pretējā gadījumā tās berzēsies viena pret otru, kāpjot augšup.)
Pārslēgšanās nobrauciena pozīcijā
_ noņemiet stiprinājumus, neļaujot zem tiem iekļūt sniegam;
_ noņemiet pretslīdes lentes un piestipriniet tās pie sietveida materiāla, lai tās nepaliek netīras;
_ notīriet sniegu no 4 āķiem, 4 ripām un 2 plastmasas klipšiem, citādi būs grūti tos nolikt atpakaļ un tas varētu spiest āķus;
_ nomainiet plastmasas klipšus, kamēr pārbaudāt abu slēpju izvietojumu vienai pret otru;
_ nomainiet stiprinājumu. (Uzmanību! sprādzēm joprojām ir jāatrodas ārpusē).
_ pārslēdziet fiksatoru pozīcijā, kas paredzēta nobraucienam.
Ieteicamās nūjas
Ja runa ir par nūjām, mēs iesakām izmantot Forclaz MT 500 nūju pāri, jo šīs nūjas ir ļoti kompaktas (36 cm salocītā veidā) un tās var ievietot daudzās slēpošanas tūrisma un snovborda mugursomās. Tas ir ļoti ērti, kad nekas netraucē nobrauciena laikā.
Iegādājieties lielus nūju grozus (2 pārgājienu nūju grozi, kas piemēroti ziemai).
Ieteicamie snovborda zābaki
Pieejami īpaši splitbordam piemēroti zābaki, kas ļauj ieliekt kāju tālāk atpakaļ, lai pagarinātu soļa garumu, kāpjot augšup.
Varat izmantot arī standarta zābakus, bet tādā gadījumā neizvēlieties pārāk cietus zābakus, lieliski, ja tiem ir atšķirīgs aizdares stiprums starp pēdas izliekumu un apakšstilbu.
No mūsu Decathlon snovborda zābaku piedāvājuma klāsta mēs iesakām:
_ vīriešu: All Road 500 / Endzone 500
_ sieviešu: Serenity 500 / Endzone 500
Snovborda soma
Lai rūpētos par splitbordu (un jūsu automašīnas virsbūvi), mēs iesakām regulāri izmantot Decathlon snovborda uzglabāšanas somu.
Tehniskā informācija
Izmērs 157 cm
_ Priekšējās daļas platums 297 mm / centrs 252 mm. Aizmugurējās daļas platums 284 mm.
_ Rādiuss 8,5 m.
_ Kantes efektīvais garums 1150 mm.
_ Nobīde 35 mm.
_ Ieliktņu skaits: 2x12 (stiprinājumiem) + 2x5 (citiem stiprinājumu elementiem).
_ Ieteicamā stājas pozīcija: 560 mm.
Virziena sniega dēlis
Dēlim ir virziena forma, tas nozīmē, ka tam ir gan priekša, gan aizmugure.Tas nav simetrisks. Dēļa aizmugure ir nedaudz šaurāka nekā priekšpuse, un stiprinājumi, kā arī sniega dēļa saskares punkti ir nedaudz nobīdīti uz aizmuguri.Virziena forma dod labāku saķeri ar malu pagrieziena laikā, labāku trajektorijas kontroli un lielāku paātrinājumu, izbraucot pagriezienus.
Standarta izliekums + ieliekums
Visas priekšrocības, ko sniedz gan standarta izliekums (pateicoties dēļa elastībai, standarta izliekums kalpo kā atspere, lai sniegtu saķeri ar jebkāda veida sniegu, dinamiku no malas līdz malai un atsitienu, izejot no pagriezieniem), gan ieliekums (kad piespiests, dēļa saskares punkti ar sniegu tuvojas viens otram, padarot dēli vieglāk vadāmu). Ieliekums pagarina un paceļ priekšējo daļu, lai dēlis varētu labāk slīdēt pa pūdersniegu.
Vidēja un daudzpusīga elastība
Cietība ir dēļa materiāla stingrība starp priekšējo un aizmugurējo daļu.Dēļa Split 500 cietība ir aptuveni 6/10, kas tiek vērtēta kā vidēja līmeņa stingrība.Tas ir uzticams slīpos pagriezienos, vienlaikus piedodot arī malu kļūdas.
Nobīde (setback) 35 mm
Nobīde uz aizmuguri (setback) — tas ir stāvoklis, kad dēļa atbalsta punkti sniegā nav simetriski attiecībā pret dēļa centru, bet tiek nobīdīti uz tā aizmuguri.Tādā pašā attālumā arī stiprinājumi ir nobīdīti uz aizmuguri.
Nobīde (setback) 35 mm = nozīmīga nobīde virziena dēļiem.Tā nodrošina labāku stabilitāti pagriezienos un snovošanu pūdersniegā, jo svars atrodas dēļa aizmugurē, kas dabiski liek dēļa priekšpusei pacelties uz augšu.
Slīdamības kvalitāte: keramiska virsma.
Virsma ir izgatavota no polietilēna, izmantojot 2 atšķirīgus tehniskos procesus:_ presēta pamatne ar noteikta blīvuma polietilēnu,
_ kausēta pamatne ar augstāku polietilēna blīvumu (mazāk caurumu, vairāk PE).
Keramiska virsma ir visu virsmu Rolls-Royce.Slīdamība ir tiešām fantastiska.