Velosipēds “E-EDR AF Ethos”
“E-EDR AF” ir viens no mūsu izturīgo velosipēdu klāsta. AF nozīmē – alumīnija rāmis. Mūsu izturības klāsta velosipēdi ir paredzēti velosipēdistiem, kuru prioritāte ir braukšanas prieks.
Ar alumīnija rāmi un “Mahle” komplektu (3,5 kg) šis elektriskais šosejas velosipēds ir gan viegls, gan ērts.
Lai jūs būtu drošībā, visi klāsta velosipēdi ir aprīkoti ar hidrauliskām disku bremzēm, kā arī 32 mm riepām.
Kas ir E-velosipēds?
E-velosipēdi šobrīd ir ļoti populāri. E-riteņbraukšana joprojām ir riteņbraukšana – jūs nebraucat ar mopēdu.
Taču, pateicoties pielāgojamajai palīdzībai, jūs varat ceļot tālāk nekā parasti un pieņemt jaunus izaicinājumus.
E-velosipēdi ir radīti riteņbraukšanas baudīšanai. Tie palīdz jums pievarēt grūtus kāpumus, bet saglabā pietiekami daudz enerģijas, lai pārvarētu arī nākamos.
Pastāv likumdošana, kas ierobežo e-velosipēdu ātrumu līdz 25 km/h. Pārsniedzot šo ātrumu, palīdzība atslēdzas.
Kādas ir velosipēda iespējas?
“Mahle” akumulatora un motora komplekts nodrošina 250 Wh akumulatora darbības laiku. Ja vēlaties vēl vairāk palielināt velosipēda akumulatora darbību, jums būs jāpievieno ārējais akumulators.
Mēs atlasījām testētāju grupu, kuri 6 mēnešus brauca ar velosipēdu dažādos laikapstākļos, dažādos kāpumos un ar dažādiem palīdzības līmeņiem, lai mēs varētu sniegt jums visprecīzākos datus par šo velosipēdu.
Velosipēdam ir 3 dažādi palīdzības līmeņi.
Kā darbojas papildu akumulators?
Papildu ārējais akumulators jāsavieno ar galveno akumulatoru brauciena sākumā.
Kad galvenais akumulators izlādējas, ārējais akumulators sāk to uzpildīt.
Jūs varat iegādāties akumulatora papildinātāju mūsu vietnē.
Ko sagaidīt no akumulatora
- Marks:pārvar nopietnus attālumus (8000 km/gadā)
Oriģinālais akumulators:120 km - 1000 m kāpuma pastiprinājums - 1. un 2. palīgsistēmas līmenis - 24,7 km/h vidējais ātrums - ar ārējo akumulatoru:163 km - 1500 m kāpuma pastiprinājums - 1. un 2. palīgsist.līmenis - 23,8 km/h vidējais ātrums - 24% atlikušo akumulatora bateriju.Tukšs ārējais akumulators.- Diāna:parasts velotūrists (3000 km/gadā)
Oriģinālais akumulators:60 km - 354 m kāpuma pastiprinājums - 2. palīdzības līmenis - 23,8 km/h
Ko sagaidīt no akumulatora kalnos
- Patriks:parasts velotūrists (5000 km/gadā) / dzīvo Alpos
Oriģinālais akumulators:67 km - 1118 m kāpuma pastiprinājums - 26,2 km/h vidējais ātrums - 1. un 2. palīgsist.līmenis
Ar ārējo akumulatoru:112 km - 2934 m kāpuma pastiprinājums - 23,4 km/h vidējais ātrums - 1. un 2. palīgsist.līmenis
- Sandrine:parasts velotūrists (2000 km/gadā) / dzīvo Alpos
Oriģinālais akumulators:40 km - 900 m kāpuma pastiprinājums - 20 km/h vidējais ātrums - 3. palīgsist.līmenis
Ar ārējo akumulatoru:65 km -1600
Pozīcija
“Van Rysel” alumīnija sēdekļa stute, 27.2 mm XS: 200 mm;
S — 300 mm
M/L/XL: 350 mm
“Van Rysel Sport 900” sēdeklis
Kas jāzina par akumulatoru
Kad akumulators nokrītas zem 7%, neatkarīgi no palīdzības līmeņa, līmenis samazināsies līdz ļoti zemam līmenim, lai jūs varētu droši nokļūt mājās.
Akumulators ir paredzēts 5 gadiem / 500 uzlādes cikliem. Pēc tam tas zaudēs zināmu jaudu.
Akumulators nav noņemams, un tas jāuzlādē kopā ar velosipēdu.
Lai to pilnībā uzlādētu, nepieciešamas 4 līdz 5 stundas.
BC 900 velosipēdu dators
Šim velosipēdam komplektā ir BC 900 velosipēdu dators.Tas ir īpaši izstrādāts šim velosipēdam un ir lielisks palīgs mijiedarbībā ar velosipēdu.
GPS dators parāda akumulatora uzlādes līmeni, atlikušo attālumu un palīdzības līmeni.
Varat savienot BC900 ar Decathlon Connect lietotni, lai iegūtu sīkāku informāciju par saviem braucieniem.
Savienojamība
“Mahle X35” sistēmai ir Ant+ un Bluetooth, lai jūs varētu pieslēgt tālruni vai parasto velosipēdu datoru, ja nevēlaties izmantot BC900.
“Mahle” lietotne arī ļauj pielāgot iestatījumus un piekļūt datiem par jūsu braucieniem.
Rāmis un dakša
Rāmim ir izturības stila ģeometrija. Šis velosipēds pilnībā ir veidots tā, lai jūs varētu maksimāli izbaudīt braucienu.
Metinājuma vietas uz redzamākajiem savienojumiem ir gludi nopulētas, lai padarītu velosipēdu elegantāku.
Dakša ir izgatavota 100% no oglekļa neticami precīzai stūrēšanai.Tai ir arī montāžas caurumi sānos, kas ļauj pārvadāt līdz 4 kg katrā pusē.
Ja izvēlaties uzstādīt bagāžnieku, uz tā varat pārvadāt līdz 10 kg.Saderīgs ar riepām līdz 700x35.
Stūrēšanas pozīcija
“E-EDR AF” kokpits ir pilnībā izgatavots no alumīnija, ar Van Rysel iznesumu un stūri.Iznesuma izmērs ir atkarīgs no velosipēda izmēra:
XS 80 mm
S 90 mm
M 100 mm
L 110 mm
XL 120 mm
Stūres izmērs
XS 400 mm
S 400 mm
M 420 mm
L 420 mm
XL 440 mm
Shimano piedziņas sistēma
Šai versijai ir “Shimano 105” 11 ātrumu komplekts ar šādiem komponentiem:
FC RS510 50/34 klaņu bloks
Maināms klaņa garums atkarībā no velosipēda izmēra
XS 170 mm
S 170 mm
M 172,5 mm
L 172,5 mm
XL 175 mm
Kasete: Microshift 11-ātrumu 11-32
Aizmugurējais pārslēdzējs un priekšējais pārslēdzējs: Shimano 105 R7000
Pārslēdzējs: Shimano 105 ST-7020
Ķēde: KMC
Apakšējais kronšteins: Shimano SM-BB71-41B, press-fit, 86 mm
Pārnesumu pārslēdzēja apkope
Ņemiet vērā, ka ir svarīgi regulāri veikt pārnesumu pārslēgu sistēmas apkopi, īpaši, ja braucat sarežģītos apstākļos (slapji un/vai netīri ceļi).
Regulāra apkope palīdzēs jūsu pārslēdzējiem kalpot ilgāk.
Regulāri pārbaudiet ķēdi, izmantojot mūsu ķēdes nodiluma indikatoru,
kas ir pieejams mūsu tīmekļa vietnē.
Pārnesumu pārslēgu sistēmas kalpošanas laiks
Pērkot velosipēdu, svarīgi ņemt vērā tā apkopes izmaksas, jo īpaši attiecībā uz pārslēgu sistēmu.Zemāk norādītās summas ir vidējie rādītāji, un tās ir dotas, lai jūs varētu gūt vispārēju priekšstatu par to, ko sagaidīt. Tās, protams, var atšķirties atkarībā no tā, kā jūs rūpējaties par velosipēda pārslēgu sistēmu.
Labi uzturētas ķēdes vid. kalpošanas laiks ir 5000 km.
Vid. kasetes kalpošanas laiks ir 10 000–12 000 km.
Sliktā stāvoklī esoša ķēde var pārtrūkt, tas var sabojāt velosipēda rāmi.
Disku bremzes
Shimano 105 disku bremzes ar 160 mm rotoriem priekšpusē un aizmugurē.
Shimano 105 bremzes ir hidrauliskas. Tas nodrošina, ka bremzēšana ir vienmērīgāka un jaudīgāka, nekā ar trošu sistēmas hidrauliskajām bremzēm.
Jums būs jāuzstāda šīs bremzes. Veiciet 20 posmu pakāpenisku bremzēšanu ar nelielu ātrumu (20 km/h), pēc tam otru bremzēšanu ar ātrumu 30 km/h.
Jums ir pamatīgi jālieto abas bremzes.
Tas nodrošina labāku saķeri starp paliktni un disku
Hidraulisko bremžu apkope
Hidrauliskās bremzes darbojas, izmantojot slēgtu ķēdi starp bremžu sviru un suportu.Šļūtene uztur blīvējumu.
Ar laiku spiediens šļūtenēs normāli samazinās, kā rezultātā samazinās bremzēšanas efektivitāte. Ja bremžu aizsargs ir pārāk vaļīgs vai jūs uz neilgu brīdi apstājaties, balstoties pret stūri, sistēma ir jāatbrīvo. Tam nepieciešami specifiski instrumenti un zināšanas.
Brīdinājums un regulēšana
Iegaumējiet!nekad nesaspiediet bremzes, ja ritenis nav piestiprināts, jo bremžu kluči var saķerties.
Ja disks pieskaras, izpildiet šos norādījumus, lai no jauna izlīdzinātu riteni un suportu:
- Atbrīvojiet riteņa asi
- Spēcīgi bremzējiet un vienlaicīgi pievelciet riteņa asi.
- Ja disks atkal pieskaras, jums būs jādara tas pats, vienlaikus atlaižot skavu.
- Ja problēma turpinās, apmeklējiet veikalu.
Riteņi un riepas
Van Rysel riteņi, kas īpaši izstrādāti e-velosipēdiem.
19C iekšējais aploka platums
12 x 100 priekšējā ass
Īpaša aizmugurējā ass
Tubeless-ready riteņi.
Iegaumējiet!vienmēr ņemiet līdzi 17 mm uzgriežņu atslēgu, lai riepas caurduršanas gadījumā varētu noņemt aizmugurējo riteni.
Van Rysel 32 mm riepa: lielisks veiktspējas un izturības līdzsvars.Paredzam, ka normālos šosejas riteņbraukšanas apstākļos tās kalpos 6000 km.