Produktu vadītāja komentārs
Diskutējot ar glābējiem, ir skaidrs, ka apgūstot peldēšanas prasmes, liela nozīme ir kontrolētai elpošanai. Mēs radījām šo “Tiball” spēli, lai piedāvātu jaunu un progresīvu veidu, kā apgūt niršanas prasmes dažādos dziļumos – mērķi ir izvietoti līdz pat 1,40 m dziļumam.
“Tiball” var spēlēt gan vienatnē, gan grupās, sniedzot iespēju vecākiem darboties kopā ar bērniem, palīdzot viņiem atklāt zemūdens pasauli. “Tiball” ir ļoti ātri uzstādāma ūdenī.
Peldēšanas prasmju apgūšana veicina mazu bērnu psihomotoro attīstību
“Nabaiji” piedāvā 3 peldēšanas prasmju apguves pieredzes: “Iepazīšanās ar ūdeni”, “Peldēšanas uzsākšana” un “Zemūdens pasaules atklāšana”.
Katrai no pieredzēm ir pieejami tai atbilstoši produkti.
“Tiball” zemūdens baseina spēle ir daļa no “Zemūdens pasaules atklāšanas” pieredzes.
Lietošanas ieteikumi
Produkts sastāv no pludiņa un 140 cm gara, noslogota tīkla, kurā iestrādātas sešas mērķa atveres, kas apzīmētas ar cipariem. Somā iekļautas trīs putu materiāla bumbas.
Iemetot produktu ūdenī, tas atlokās un nekavējoties iztaisnojas ūdeni, novietojoties pareizā pozīcijā.
Lai novērstu priekšlaicīgu krāsas izbalēšanu, neatstājiet šo produktu tiešos saules staros.
Produkta svars
Aptuveni 600 g
1. spēles ideja = Detonators
Kā jau jūs pamanījāt, katrs mērķis ir apzīmēts ar savu ciparu. Šis cipars atbilst punktu skaitam. Viens punkts par visvieglāk sasniedzamo mērķi, tad divi punkti, trīs punkti utt. Jūs varat pievienot arī septīto mērķi, atverot tīkla apakšu, tai kļūstot par papildu mērķi, kas tiek ieskaitīts kā septiņi punkti.
Bērns paņem bumbu un 30 sekunžu laikā savāc tik daudz punktu, cik vien iespējams.
2. spēles ideja = Piramīda
Bērnam jāievieto bumbu pirmajā mērķi un jāatgriežas pie ūdens virsmas. Tad viņam jāatgriežas ūdenī un jāievieto bumbu nākamajā mērķī, tā turpinot līdz sasniegts dziļākais iespējamais mērķis.
Sasniedzot mērķi, bērnam jāatgriežas zem ūdens tik reizes, cik vēl atlikuši nesasniegtie mērķi.
3. piemērs: 1 2 3 3 3 3 3 3 3 2 1
4. piemērs: 1 2 3 4 4 4 4 4 3 2 1
5. piemērs: 1 2 3 4 5 5 5 4 3 2 1
6. piemērs: 1 2 3 4 5 6 5 4 3 2 1
Spēli jāpabeidz cik vien ātri tas ir iespējams.
3. spēles ideja = Sams
Savā starpā sacenšas divas komandas. Uzbrukumā spēlējošā komanda saņem punktus par bumbas ievietošanu kādā no mērķiem. Aizsardzībā spēlējošā komanda cenšas atturēt uzbrūkošo komandu no punktu gūšanas.
Spēlētāji drīkst nodot bumbu komandas biedriem virs zem ūdens. Uzbrucējam atrodoties ar bumbu virs ūdens, aizsardzībā spēlējošie drīkst viņam pieskarties. Pēc pieciem pieskārieniem bumba pāriet pretinieku komandai.
Atrodoties zem ūdens, aizsardzībā spēlējošie nedrīkst pieskarties uzbrucējiem, un viņi drīkst aizskart bumbu tikai ar atvērtu plaukstu.
4. spēles ideja = Seifs
Pieaugušais pasaka bērnam slepenu ciparu kombināciju seifa atvēršanai (skaitlis), ko bērnam pēc tam jāsakrāj, saskaitot punktus, kas iegūti, sasniedzot spēles mērķus. Bērnam jāatver seifu maksimāli īsā laikā.
Šo spēli iespējams spēlēt arī vienā vai vairākās komandās.
Versija: ja bērns ievieto bumbu dziļākajā mērķī, viņš nesaņem par to punktus, taču viņa iepriekš sakrāto punktu skaits tiek dubultots.
5. spēles ideja = Ūdens basketbols
Noteikumi ir tādi paši kā Sama spēlei, taču tiek izmantotas divas “Tiball” bumbas.
Katrai komandai tiek piešķirts savs grozs, līdzīgi kā basketbolā.