Shimano Nexus ātrumu pārslēgšana
Šāda veida ātruma sistēma ir veidota tā, lai ātrumus varētu pārslēgt, stāvot uz vietas un neminot pedāļus.Tas atvieglo velosipēda atkārtotu iedarbināšanu, jo īpaši tad, ja pārvadājat daudz mantu.
Sistēma ir arī noturīga pret triecieniem, jo tā ir pilnībā iebūvēta aizmugurējā riteņa centrā, tāpēc apkope tai ir nepieciešama ļoti maz.
Lai to kontrolētu, ir roktura pārslēdzējs.Brīdinājums. lai sistēma pārslēgtu ātrumus, ir jāpārtrauc pedāļu mīšana uz 1 sekundi.
Rāmis
Tērauda rāmis ar abos galos pastiprinātām caurulēm—vieglāks un daudz ērtāks.
Pieejams arī zemā rāmja modelis, kas atvieglo braukšanu ar velosipēdu (gan vīriešu, gan sieviešu dzimuma braucējiem).
*Galos pastiprinātas caurules: caurule ar dažādu biezumu, lai taupītu svaru; biezāka galos, lai padarītu to stingrāku, un plānāka vidū, lai nodrošinātu ērtāku braucienu un labāk absorbētu vibrācijas.
Dakša
Viegli izliekta tērauda dakša absorbē nelielus ceļa nelīdzenumus un nodrošina ērtāku braukšanu.
Bremzēšana
Alumīnija V veida bremzes (ar klučiem) un sviras.
Stūre/iznesums/stūrēšana
Alumīnija, holandiešu stila stūres un amortizējoša iznesuma (diametrs 22,2) komplekts, lai varat izbaudīt ļoti komfortablu pozīciju.
Ergonomiski rokturi, kas ir ērtāki, regulāri lietojot velosipēdu, kā arī ielaidumi VIOO stiprinājumam, lai jūs būtu labāk pamanāms no sāniem.Starp dakšu un rāmi ir pievienota pašcentrējoša atspere, kas palīdz nostabilizēt velosipēdu ar noslogotu bagāžnieku, braukšanas vai stāvēšanas laikā.
Sēdeklis/sēdekļa statīvs
Sēdekļa statīvs (28,6 mm diametrs) ar regulējamu augstumu, kas izgatavots no tērauda, lai efektīvāk absorbētu vibrācijas un nodrošinātu ērtāku braukšanu. Plats sēdeklis, kura putuplasta polsterējuma cietība atšķiras atkarībā no spiediena punktiem starp jūsu sēžamvietu un sēdekli.Lielākam komfortam sēdeklis ir novietots 12° leņķī; piemetināts papildu drošībai. Slēdzama sēdekļa skava (diametrs: 31,8 mm), lai nelietīgi zagļi nevarētu nozagt jūsu sēdekli / sēdekļa stuti.
Pamanāmība
Priekšējam un aizmugurējam lukturim, ko darbina Shimano Nexus rumbas dinamomašīna priekšējā ritenī — akumulators nav vajadzīgs!Priekšējais lukturis ieslēdzas automātiski sliktos apgaismojuma apstākļos.
Aizmugurējais lukturis iebūvēts aizmugurējā dubļusargā un priekšējais lukturis iebūvēts rāmī, lai pasargātu to no zādzībām. Aizmugurējais atstarotājs, kas iebūvēts bagāžniekā.Atstarojošas sloksnes uz priekšējām un aizmugurējām riepām, padara jūs labāk pamanāmu pilsētā, braucot jebkuros apstākļos.
Piedziņa / Pedāļi
7 ātrumu Shimano Nexus rumba, ko kontrolē ar rokturi. Viens 40 zobu ķēdes rats, 170 mm alumīnija klaņi un 20 zobu zobrats.
Nobrauktais attālums ar vienu pedāļa apgriezienu:no 2,77 m līdz 6,80 m.
Ķēdes spriegotājs, lai samazinātu nodiluma radīto apkopju skaitu. KMC 106 ķēdes posmi ar pretkorozojas pārklājumu.
No sintētiskajiem sveķiem izgatavoti pedāļi.
Riteņi
28'' priekšējie un aizmugurējie riteņi ar 36 spieķiem un dubultajiem aplokiem no pastiprināta alumīnija, lai novērstu aploku ieliekšanos vai deformāciju.
Kāpēc esam izvēlējušies šo riteņu izmēru? Lai mūsu lietotāji varētu izbaudīt ērtāku braukšanu un šī izmēra riteņu kvalitāti.
Priekšējais ritenis pievienots ar ātrās atbrīvošanas mehānismu, ko var atvērt ar 5 mm seškanšu atslēgu. Ar skrūvēm piestiprināta 9 mm aizmugurējā ass, un to var nomontēt ar 15 mm uzgriežņu atslēgu.
Riepas
700x44 balona tipa riepas izlīdzina ceļa nelīdzenumus un izciļņus un nodrošina ērtāku braukšanu, kā arī labāku ripošanu. Automašīnas tipa ventiļi atvieglo riepu uzpumpēšanu (arī degvielas uzpildes stacijās). Ideālais spiediens ir no 3,5 līdz 4 bāri.
1 mm neilona oderējums pret caurduršanu, kas iestrādāts riepas protektorā.
Atstarojošās lentas padara jūs pamanāmāku.
Aprīkojums
Lukturi, ko darbina Shimano Nexus rumbas dinamomašīna priekšējā ritenī; pieskrūvējams priekšējais bagāžnieks; pie rāmja piemetināts aizmugurējais bagāžnieks; priekšējie un aizmugurējie dubļusargi; atbalsta kājiņa sānos; ķēdes aizsargs ap visu ķēdi; mūsu inženieru izstrādāts.
Atbalsta kāja
Pastiprināta sānu kāja nodrošina velosipēda stabilitāti, kad tas novietots ar pilnībā piekrautu bagāžnieku un priekšējo grozu/nesēju bagāžnieku.
Saderīgi aksesuāri
Sertificēta metināta bagāžnieka nestspēja ir 27 kg un uz tā var uzstādīt uz bagāžnieka uzstādāmu bērnu sēdeklīti vai kādu no mūsu Elops somām.
Rāmī ir ieurbti caurumi, lai pie sēdekļa caurules varētu piestiprināt pudeles statīvu vai salokāmo slēdzeni, un Ringlock tipa slēdzeni rāmja aizmugurē aizmugurējam ritenim. Priekšējais bagāžnieks var noturēt līdz 7 kg smagu kravu, un tas ir aprīkots ar elastīgām gumijām, kas ļauj novietot ART2 900 vai 920 velosipēda slēdzeni un to droši pārnēsāt.
Izmēra izvēle
S/M izmērs ir paredzēts braucējiem, kuru garums ir no 1,55 m līdz 1,75 m. L/XL izmērs ir paredzēts braucējiem, kuru augums ir no 1,75 m līdz 1,95 m. Ja jūsu auguma izmērs ir starp abiem šiem izmēriem, izvēlieties lielāko izmēru, lai braukšana būtu ērtāka.
Svars
Izmērs S/M:19,6 kg.
L/XL izmērs: 19,9 kg.
Maksimālais svars
Šī velosipēda maksimālā noslodze ir 100 kg (velosipēds + braucējs + krava).
Kopšanas ieteikumi
Lai novērstu caurduršanu un maksimāli izmantotu sava velosipēda iespējas, pārbaudiet riepu spiedienu reizi divās nedēļās, ja velosipēdu izmantojat katru dienu, vai pirms katra brauciena, ja velosipēdu izmantojat tikai laiku pa laikam. Notīriet un ieeļļojiet ķēdi, tiklīdz uz tās sāk uzkrāties netīrumi. Mazgājiet rāmi ar ziepjūdeni; nelietojiet augstspiediena mazgātāju.
Glabāšanas/transportēšanas padomi
Velosipēdu glabāt tīrā un vēsā vietā.
Ja braucat gar jūru, regulāri tīriet, lai pasargātu no sāls bojājumiem.
Pārvadājot velosipēdu ar atvērto rāmi uz velobagāžnieka, var būt nepieciešams adaptera statīvs.
Lietošanas ierobežojumi
Nav piemērots bezceļiem. Tā kā šim holandiešu stila velosipēdam ir ļoti plata stūre, esiet uzmanīgi, braucot pa šaurām ejām iekštelpās vai ārā.
Dizains
Dizainu izstrādājusi mūsu inženieru un dizaineru komanda Lillē, Francijā.Montēts Eiropas Savienībā.
Ko saka mūsu komanda?
“...velosipēdu, ko esam pilnībā pārveidojuši. Un, lai tur nokļūtu, bija nepieciešama 4 cilvēku dizaina komanda, daudzas diskusijas ar velosipēdu detaļu inženieriem, maketi, prototipi un liels skaits testu 4 gadu laikā.
Mēs esam strādājuši, lai izstrādātu izturīgāku velosipēdu, kura daļas ir pieejamas mūsu pēcpārdošanas servisā.
Kad runa ir par pārvietošanos pilsētā, mēs uzskatām, ka velo joprojām ir viena no labākajām alternatīvām automašīnai, vienlaikus nodrošinot labu treniņu.”