Ko saka mūsu komanda?
Pilnībā izstrādāts un pilnveidots mūsu konstruktoru birojos Lillē.
Elops komanda izstrādāja šo velosipēdu ar vienu galveno ideju — veiktspēja. Mēs vēlējāmies, lai ikdienas braucieni uz darbu un mājām būtu vienkārši un patīkami gan pa lēzeniem, gan mazliet kalnainiem ceļiem.
Vieglā amortizējošā dakša, kā arī sēdeklis un rokturi papildus uzlabo kopējo komfortu.
Augstās kvalitātes komponenti padara šo velosipēdu uzticamu un izturīgu.
Izmēra izvēle
S: braucēja augums 1,55–1,64 m.
M: braucēja augums 1,65–1,74 m.
Ja jūsu augums ir starp diviem izmēriem, mazāku izmēri ir vieglāk vadīt, taču lielāks izmērs ir stabilāks.
Svars/veiktspēja
Šis velosipēds, kura svars ir 14,3 kg (M izmērs), piedāvā nepārspējamu veiktspēju un amortizāciju ikdienas braucieniem uz darbu un atpakaļ.
Braukšanas pozīcija ar krūtīm apmēram 60° leņķī ir mazliet vairāk pacelta nekā citiem modeļiem. Tas nodrošina pareizo līdzsvaru starp veiktspēju un komfortu.
Ekskluzīvā riepu konstrukcija un to mazais svars arī palīdz padarīt šo velosipēdu ļoti ātru.
Rāmis
6061 alumīnija sakausējuma rāmis mazākam svaram.
Iekšpusē izvietotas troses labākai integrācijai.
Noņemama ātrumu pārslēgšanas mehānisma kājiņa, ko var aizstāt ar rezerves daļu mūsu pēcpārdošanas nodaļā, ja tā tiek sabojāta.
Šosejas bremzes.
Rāmja svars: 1800 g (M izmēram).
Dakša
Headshok tipa amortizējošā dakša ar 30 mm lielu gājienu.
Šīs tehnoloģijas dakšas ir ievērojami vieglākas par standarta dakšām un braukšanas laikā ļauj izvairīties no atsitienu problēmas.
Dakšas amortizatoram ir pietiekami liels gājiens, lai amortizētu jebkādu ceļa izciļņu radītos triecienus un sniegtu papildu komfortu sēdeklī.
Dakšas svars: 1600 g.
Stūre/iznesums/stūrēšana
Daļēji pacelta, viegla lielizmēra alumīnija sakausējuma stūre (31,8 mm).
Stūres garums: 62 cm.
Lielizmēra presēta alumīnija iznesums (31,8 mm), 1 1/8 collas ar +8° leņķi.
Daļēji integrēta 1 1/8 collu stūres bļodiņa.
Daļēji no korķa izgatavoti ergonomiski rokturi patīkamām un vēl ērtākām sajūtām.
Iznesuma garums:
S — 60 mm;
M — 80 mm;
L/XL — 100 mm.
Piedziņa
Mūsu Sram piedziņa ar 1 x 11 numurētiem ātrumiem samazina svaru un ļauj pārslēgt pārnesumus ar vienu roku.
Ideja pārņemta no kalnu riteņbraukšanas, kur starpība starp aizmugurējiem zobratiem ir vienlīdzīga piedziņai ar trim priekšējiem zobratiem, tādējādi varat braukt jebkur.
- Sram NX numurētais pārslēgs.
- Sram NX 11 ātrumu kasete, 11–42.
- Viens priekšējais zobrats — 36 zobi, nevar nokrist ķēde.
- Sram ķēde ar ātri atbrīvojamo posmu.
- Aizmugurējais ātrumu pārslēgšanas mehānisms — Sram NX.
Bremzes
BTwin hidrauliskās disku bremzes Tektro TKD32.
Šis bremzes tiek izmantotas arī kalnu riteņbraukšanā un garantē vieglu, jaudīgu un pakāpenisku bremzēšanu visos laikapstākļos.
Alumīnija sviras.
Disku diametrs: 160 mm.
Riteņi
Alumīnija aploki (28-622) ar dubultām sienām ir izturīgi pret triecieniem un garantē lielisku veiktspēju.
Riteņu diametrs: 28 collas. Aploku iekšējais diametrs: 19 mm.
Hermētiskas rumbas vienmērīgākai braukšanai un lielākai izturībai.
Skrūvējama priekšējā un aizmugurējā stiprinājuma sistēma, lai nepieļautu gadījuma rakstura zādzības.
- 32 spieķu priekšējais un aizmugurējais ritenis.
Riepas
Lielām distancēm domātajām pilsētas velosipēda riepām ir īpaša protektora konstrukcija, kas padara tās ātras un nodrošina labu saķeri uz sausiem un slapjiem ceļiem.
Salokāmas plānsienu riepas mazākam svaram.
Neilona aizsardzība pret caurduršanu no borta līdz bortam, kā arī kevlara ieliktnis un papildu gumijas josla, kas efektīvi pasargā visu riepu pret caurduršanu un saspiešanas radītiem bojājumiem.
Riepu izmēri: 38-622/700 x 38C.
Svars: 612 g.
Sēdeklis/sēdekļa stute
B'Twin sēdeklis Sport 500 ar putu pārklājumu, kas saglabā formu, padara braucienus vēl ērtākus.
Alumīnija sēdekļa stute ar skalu vieglākai regulēšanai.
Sēdekļa stutes augstums = 350 mm.
Iespīlētāja diametrs = 32 mm.
Sēdekļa stutes diametrs = 27,2 mm.
Skrūvējama sēdekļa stute, lai samazinātu gadījuma rakstura zādzību risku.
Monobloks/pedāļi
Viegli, izturīgi alumīnija pilsētas velosipēdu pedāļi.
Plata virsma pēdām, kas nodrošina komfortu un labu saķeri.
170 mm gari alumīnija klaņi Sram Isis.
Monobloks BB GXP TM MTB68 Road WA73SP, 68 mm, ar vītņotu ārējo gultni.
Viegls, diskrēts ķēdes aizsargs, kas efektīvi pasargā jūsu drēbes.
Lukturi
Jaudīgs rumbas dinamomašīnas lukturis ļauj jums labi redzēt un būt pamanāmam, lai justos droši jebkurā situācijā.
6 voltu, 3 vatu rumbas dinamomašīna Shimano Nexus.
30 luksu priekšējais lukturis Axa Blueline, kas ļauj redzēt 30 m tālumā un būt pamanāmam no 3000 m attāluma (iekšējā pārbaude).
Aizmugurējais lukturis Axa Blueline padara jūs pamanāmu no 600 m attāluma 220° leņķī.
Iebūvētais kondensators nozīmē to, ka priekšējais un aizmugurējais lukturis paliek iedegti 4 minūtes, kad stāvat.
Bagāžnieks/dubļusargi
Lai jūs varētu pārvadāt savas mantas, kā arī paliktu sauss un tīrs jebkādā situācijā, šis velosipēds ir aprīkots ar bagāžnieku un dubļusargiem, kas ir īpaši izstrādāti šī klāsta velosipēdiem.
Uz bagāžnieka var pārvadāt līdz 27 kg, tostarp arī bērnu sēdekli. 12 mm diametra caurules padara to saderīgu ar visiem Elops izstrādājumiem bagāžas pārvadāšanai, kas ir pieejami Decathlon veikalos.
Dubļusargi ar skrūvējamiem diviem balstiem maksimālai stabilitātei un izturībai.
Atbalsta kāja
Alumīnija aizmugurējā atbalsta kāja var izturēt svaru līdz 35 kg, lai noturētu velosipēdu stabilu, kad uz bagāžnieka ir uzstādītas somas.
Aizmugurējā atbalsta kāja nesaskaras ar klaņiem, kad apstāšanās reizē stumjat velosipēdu uz priekšu vai atpakaļ.
Saderīgie aksesuāri
Rāmis ir aprīkots ar skrūvju vietām, lai piestiprinātu salokāmo saslēdzēju un gredzenveida rāmja saslēdzēju, kas nobloķē riteni.
Bagāžnieks var izturēt 27 kg, tostarp arī bērna sēdekli un visas mūsu Elops somas.
Maksimālais svars
Maksimālā slodze: 125 kg, kopā ar velosipēdistu un mantām.