Motors
Bezkontakta motors aizmugurējā ritenī: 36 volti, maksimālā jauda 250W (svars:
2.95 kg).
Šī velosipēda motora maksimālais griezes moments ir 35 Nm. Šis skaitlis norāda, cik viegli velosipēds tiks galā ar noteiktām grūtībām (piemēram, ar kalnu).
Motors ir savienots arī ar tempa sensoru, kas palīdz balstīt velosipēda elektrisko palīgsistēmu uz pedāļu kustību.
Palīdzības kontrole
Stūres kreisajā pusē ir LCD vadības ekrāns, lai jūs varētu viegli izvēlēties starp 3 palīdzības līmeņiem, neatlaižot stūri:
Izslēgts režīms, deaktivizēts (motors netiek izmantots).
1. režīms - Ekonomiskais:palīgsistēma līdz 15 km/h, Režīms 2 - Normāls: palīgsistēma līdz 22 km/h, Režīms 3 - Jauda: palīgsistēma līdz 25 km/h "Gājiena" režīms (1. režīms + 5 sekundes turiet nospiestu "+" pogu): nodrošina palīdzību, kad stumjat velosipēdu (līdz 6 km/h).
Citas ekrāna funkcijas
Atlikušais akumulatora darbības laiks (procentos)Pašreizējais ātrums,
Kopējais attālums (ODO),
Šodienas nobraukums (TRIP: atiestatiet to, vairākas sekundes turot nospiestu "-" pogu)
Attālums, ko var nobraukt ar atlikušo akumulatora darbības laiku, pamatojoties uz izmantoto režīmu (TRIP TO GO).
Varat ieslēgt apgaismojumu, lai aktivizētu ekrāna aizmugures apgaismojumu.
Zem ekrāna ir USB ports, lai uzlādētu viedtālruni vai uzlādējamo akumulatoru (barošanas bloku).
Akumulators
Ļoti uzticams LG/Samsung 36V 11,6Ah litija jonu elementi ar 417Wh jaudu.
Akumulators ir noņemams, lai to būtu vieglāk uzlādēt (piemēram, birojā), un tas ir bloķējams ar atslēgu, lai nepieļautu tā nozagšanu (velosipēdam ir pievienotas divas atslēgas).Iegaumējiet!lietojot akumulatoru, tas ir jānofiksē, lai saglabātu to korpusā un novērstu nejaušu atvienošanu.Svars: 2,64 kg.
Elektroenerģija
Ar akumulatoru, kura jauda ir 417Wh var nobraukt vismaz 40 km (3. režīms - Jauda) un līdz 70 km (1. režīms - Ekonomiskais).Akumulatora darbības diapazoni ir tikai piemērs, pamatojoties uz 70 kg smagas personas braukšanu pa salīdzinoši līdzenu maršrutu.
Ņemiet vērā! Akumulatora darbības laiks var atšķirties atkarībā no pārvadājamā svara (lietotāja svars + somu svars), slīpuma un laika apstākļiem (zema temperatūra samazina akumulatora darbības laiku), kā arī spiediens riepās.
Rāmis
Rāmis izgatavots no 6061 alumīnija, lai būtu vieglāks un dinamiskāks. Pieejams zems rāmis, pa kuru ir ērtāk pārkāpt gan vīriešiem, gan sievietēm, un augsts rāmis.
Šosejas bremzes.
Rāmja svars: Starp 4,3 kg un 4,4 kg atkarībā no rāmja izmēra un formas.Krāsa: tumši zils ar matētu pārklājumu.
Dakša
Amortizācijas dakša, kas amortizē ceļa nelīdzenumus un nodrošina lielāku komfortu braukšanas laikā (Suntour Nex alumīnija modelis, 63 mm gājiens).
Bremzēšana
Priekšējās un aizmugurējās mehāniskās disku bremzes (ar trosi) nodrošina efektīvu bremzēšanu neatkarīgi no laika apstākļiem.Alumīnija bremžu sviras.
Pēcpārdošanas pakalpojumi:Auriga Tektro pusmetāla bremžu kluči (atsauces numurs: 8325111)
Stūre/statnis/stūrēšana
Alumīnija holandiešu tipa stūre un amortizatora iznesums (diametrs: 25,4 mm / 1"1/8), ko var pārvietot uz augšu vai uz leju, lai nodrošinātu ērtāku, vertikālāku muguras pozīciju.
Rokturi ar savienojumiem, lai pievienotu "CL 500" lukturus (atsauces numurs: 8584259) labākai sānu redzamībai braukšanas laikā.
Sēdeklis/sēdekļa stute
Alumīnija sēdekļa statīva diametrs: 28.6 mm).
Plašs sēdeklis ar putu polsterējumu, kas pielāgots spiediena punktiem starp jūsu sēžamvietu un sēdekli. Regulējama skava, lai varētu pielāgot sēdekļa pozīciju.
Fiksējama sēdekļa skava (diametrs: 34.9 mm), lai ļaunprātīgi zagļi nevarētu nozagt jūsu sēdekli / sēdekļa statīvu.
Redzamība
Ar AXA LED akumulatoru darbināmi priekšējie un aizmugurējie lukturi, kuriem nepieciešams ieslēgts vadības ekrāns. Priekšējais lukturis iebūvēts rāmī, bet aizmugurējais lukturis iebūvēts aizmugurējā dubļusargā, lai novērstu tā salaušanu.
20 LUX gaismas.
Esiet redzams no aizmugures līdz pat 150 m, apgaismojiet ceļu savā priekšā līdz pat 30 m.
Aizmugurējais atstarotājs, kas iebūvēts bagāžniekā.
Pārnesumkārba / pedāļi
42 zobu viena zobrata apakšējais stiprinājums, 170 mm alumīnija rokturi, 7 ātrumu pārslēdzējs ar rokturiem.Shimano TZ500-7 14x28 7 ātrumu brīvrumba , KMC Z7 RB pretkorozijas ķēde ar 114 savienojumiem.Virzība: no 3,21 m līdz 6,42 m, Resin pilsētas pedāļi, kas nodrošina lielāku komfortu pedāļu mīšanas laikā un ir vieglāki par alumīnija pedāļiem.
Riteņi
28" (700) priekšējās un aizmugurējās pastiprinātas dubultsienu alumīnija riepas, 36 spieķi.
Kāpēc esam izvēlējušies šo riteņu izmēru? Lai mūsu lietotāji varētu izbaudīt ērtāku braukšanu un šī izmēra riteņu kvalitāti.Priekšējie un aizmugurējie riteņi ir droši piestiprināti ar skrūvēm, lai novērstu to zādzību.
Aizmugurējā riteņa ass diametrs: 12mm
Priekšējā riteņa ass diametrs: 9 mm.
Riepas
700x40 zemspiediena CST riepas, kas izlīdzina nelīdzenumus un nodrošina ērtāku braukšanu.
Pastiprināta riepu protektora izturība pret caurduršanu un atstarojoša josla redzamības uzlabošanai.Schrader ventiļi atvieglo riepu uzpumpēšanu (arī degvielas uzpildes stacijās). Ideālais spiediens ir no 3,5 līdz 4 bāri.Tādējādi tiek optimizēts akumulatora darbības laiks un novērsti pārduršanas gadījumi.
Aprīkojums
Aizmugurējais bagāžnieks, ar akumulatoru darbināmi priekšējie un aizmugurējie lukturi, priekšējais un aizmugurējais dubļusargs, sānu statīvs, ķēdes aizsargs.
Statīvs
Sānu statīvs ir pieskrūvēts pie rāmja un ir īpaši pielāgots, lai balansētu e-velosipēda svaru, kā arī nodrošinātu lielāku velosipēda stabilitāti, kad tas novietots stāvvietā.
Nav paredzēts, lai noturētu bērna svaru sēdeklī, kad velosipēds ir nekustīgā stāvoklī.
Saderīgi aksesuāri
Uz bagāžnieka var piestiprināt bērnu sēdeklīti (standarta nestspēja ir 27 kg) vai kādu no mūsu ELOPS somām.
Rāmim ir ieliktņi, lai piestiprinātu salokāmo slēdzeni, kā arī rāmja slēdzeni (Riņķveida, kas neļauj aizmugurējam ritenim griezties, kad velosipēds ir novietots stāvēšanai).
Stūre ir saderīga ar priekšējo grozu "500", kas ir ar 12L ietilpību (atsauces numurs: 8031536).
Šis velosipēds nav testēts un apstiprināts lietošanai ar piekabi.
Kā darbojas e-velosipēds?
Elektriskie velosipēdi palīdz mīt pedāļus, lai mazinātu nogurumu un braukšanas laikā saglabātu vēsumu. Tomēr, lai motors varētu sniegt šo palīdzību, joprojām ir nepieciešams mīt pedāļus.
Motors nodrošina maksimālo ātrumu līdz 25 km/h un atslēdzas, kad pārtraucat pedāļu mīšanu.
Ja nevēlaties izmantot palīgsistēmu, to var jebkurā brīdī izslēgt, lai jūs varētu braukt kā ar parastu velosipēdu.
Jūsu e-velosipēds ir pārbaudīts arī braukšanai lietus laikā.
Kā atrast īsto izmēru?
Pieejami 2 izmēri ar 2 rāmju formām: augsts un zems.Izmērs S / M: no 1,55 m līdz 1,75 m
Izmērs L/XL: no 1.75 m līdz 1.95 m
Ja atbilstat šiem izmēriem, lielāks izmērs nodrošinās ērtāku pozīciju.
Velosipēda svars
(iekļauti pedāļi un akumulators):M izmērs sākot no 25,4 kg.
Maksimālais svars
Šis elektriskais velosipēds ir apstiprināts saskaņā ar standartu EN 15194 maksimālajam svaram 125 kg (braucējs + kravas svars).
Kā uzlādēt e-velosipēdu
Noņemamo, aizslēdzamo akumulatoru var uzlādēt elektrotīkla kontaktligzdā gan uz velosipēda, gan ārpus tā. Velosipēdam komplektā ir pievienots lādētājs.Akumulatora pilnai uzlādei nepieciešamas 5 stundas.
Uzturēšana / glabāšana
Litija jonu akumulatoru vajadzētu regulāri uzlādēt, pirms tas pilnībā izlādējas.
Akumulators, kas ilgu laiku netiek izmantots, jāglabā "dziļā miega" režīmā (turiet akumulatora ieslēgšanas pogu vismaz 10 sekundes). ar uzlādi 80%. Pretējā gadījumā lādējiet to reizi 3 mēnešos.
Lai akumulatoru saglabātu labā stāvoklī, uzglabāt to siltā un sausā vietā (25°C).
Akumulatora transportēšana / Pārstrāde
Uz Lithium-ion akumulatoriem attiecas īpaši pārvadāšanas noteikumi (laivas, lidmašīnas).
Akumulatora dokumentu, ko sauc par MSDS, var pieprasīt no riteņbraukšanas komandām.Noteikumi, procedūras un pārstrādes pakalpojumu sniedzēji dažādās valstīs atšķiras.Francijā, saskaņā ar mūsu vides aizsardzības politiku, vecās baterijas var nodot veikala darbnīcā, lai tās tiktu nodotas pārstrādei apstiprinātā iestādē.
Rezerves detaļu pieejamība
Elektrisko detaļu (motora, akumulatora, elektrisko elementu vai līdzvērtīgu elementu) pieejamība 10 gadu laikā.
Kopšanas padomi
1) Pirms jebkādu darbu veikšanas ar savu e-velosipēdu (elektriskās vai mehāniskās apkopes) jāizslēdz velosipēds un jāizņem akumulators.2) Neaizmirstiet par pārnesuma pārslēdzēja apkopi (ķēdes tīrīšana un eļļošana).3) Nelietojiet spiediena mazgātāju.
Glabāšanas padomi
Ieteicams velosipēdu glabāt zem jumta vai apklāt to ar pārsegu.
Ja akumulatoru neizmantojat, ieteicams to atvienot un uzglabāt istabas temperatūrā.
Lietošanas ierobežojumi
Sāļa vide (gaiss, okeāna šļakatas) ir ļoti kodīga mehāniskajām un metāla daļām, tāpēc ir ļoti ieteicams regulāri eļļot visu velosipēda pārnesumu pārslēdzēja daļu.Iesakām arī laiku pa laikam noslaucīt stūres elementus (stūri, sēdekļa statīvu utt.) ar mitru drānu, lai noņemtu sāls nogulsnes vai mitrumu, kas var uzkrāties.
Dizains
Izstrādājuši mūsu inženieru un dizaineru komanda Lillē, Francijā. Montē, Portugālē.
Ko saka mūsu komanda?
Elektriskie velosipēdi ļauj braukt pa pilsētu bez piepūles, nekad neko nekavēt un vest līdzi sev nepieciešamo. Tas padara šo velosipēdu par lielisku izvēli ikdienas braucieniem pa pilsētu. Trenējieties, braucot uz darbu.“