Riepas nodiluma mērīšana
Lai izmērītu riepu nodilumu un noskaidrotu, kad tās jānomaina, ir jāpārbauda protektors. Protektoram ir tieša saskare ar braukšanas virsmu, un tādēļ no tā ir atkarīga riepas efektivitāte.
Riepa ir jāmaina, kad centrālie protektora izciļņi ir nodiluši, sasniedzot sānu izciļņu augstumu.
Riepas noņemšana
Lai noņemtu riepu, vispirms iztukšojiet kameru, līdz no tās vairs nenāk gaiss.
Pēc gaisa iztukšošanas ar riepas sviru noņemiet riepu no aploka.
Riepas pielāgošana
Lai uzliktu riepu atpakaļ, ievietojiet vienu riepas pusi aploka apakšdaļā. Pēc tam piepumpējiet kameru par aptuveni 30%, pirms ievietojat to riepā (tās iepriekšēja piepumpēšana samazina kameras iespiešanas risku). Tad ievietojiet otru riepas pusi aplokā, sākot no ventilim pretējās puses. Pirms pilnībā piepumpējat kameru, pārbaudiet, vai tā nav iespiesta starp riepu un aploku.
Pareiza riepas piepumpēšana
Uzmanīgi piepumpējiet riepu. Ieteicamais spiediens ir norādīts riepas sānos un tās izstrādājuma informācijas lapā (pieejama tiešsaistē).
Pirms katra izbrauciena pārbaudiet, vai riepām ir braucienam piemērots spiediens.
Speciālistu padoms
Pumpējot riepu, ievērojiet braukšanas virsmai un īpaši laika apstākļiem piemērotu spiedienu. Braucot lietainā laikā, samaziniet riepas spiedienu, lai palielinātu riepas saķeri. Turpretī, braucot sausos laika apstākļos, varat palielināt spiedienu, lai paaugstinātu efektivitāti.