Slēpt filtrus
Filters 0
Kārtot pēc:
Filters 0
Grīdas paklājs pilatēm “Pilates Mat 100”, 170 cm x 55 cm x 10 mm, tirkīza
  • Grīdas paklājs pilatēm “Pilates Mat 100”, 170 cm x 55 cm x 10 mm, tirkīza
  • Grīdas paklājs pilatēm “Pilates Mat 100”, 170 cm x 55 cm x 10 mm, tirkīza
  • Grīdas paklājs pilatēm “Pilates Mat 100”, 170 cm x 55 cm x 10 mm, tirkīza
  • Grīdas paklājs pilatēm “Pilates Mat 100”, 170 cm x 55 cm x 10 mm, tirkīza
  • Grīdas paklājs pilatēm “Pilates Mat 100”, 170 cm x 55 cm x 10 mm, tirkīza
Grīdas paklājs pilatēm “Pilates Mat 100”, 170 cm x 55 cm x 10 mm, tirkīza

DOMYOS

8527041

Grīdas paklājs pilatēm “Pilates Mat 100”, 170 cm x 55 cm x 10 mm, tirkīza

€19,00
AR PVN
  • Grīdas paklājs pilatēm “Pilates Mat 100”, 170 cm x 55 cm x 10 mm, tirkīza
  • Grīdas paklājs pilatēm “Pilates Mat 100”, 170 cm x 55 cm x 10 mm, tirkīza
  • Grīdas paklājs pilatēm “Pilates Mat 100”, 170 cm x 55 cm x 10 mm, tirkīza
  • Grīdas paklājs pilatēm “Pilates Mat 100”, 170 cm x 55 cm x 10 mm, tirkīza
  • Grīdas paklājs pilatēm “Pilates Mat 100”, 170 cm x 55 cm x 10 mm, tirkīza
Grīdas paklājs pilatēm “Pilates Mat 100”, 170 cm x 55 cm x 10 mm, tirkīza
Krāsa :
Izmērs :
Nav pieejams tiešsaistē
Šis 10 mm biezais paklājs ir izstrādāts, lai jūs varētu trenēties atbilstošos apstākļos.

10 mm biezums un S izmērs, lai jūs savu treniņu laikā būtu pasargāts no galvas līdz kājām.Pabeidzāt?Vienkārši sarullējiet savu paklāju un nostipriniet to ar pārnēsāšanai paredzēto siksnu.

PRIEKŠROCĪBAS

Lietotāja komforts

Ļoti parocīgs biezums (10 mm) un izmērs (170 x 55 cm).

SASTĀVS/PADOMI

Kāda izmēra un biezuma paklāju izvēlēties?

Tā kā ērts paklājs noteikti paaugstina motivāciju, mēs iesakām pievērst īpašu uzmanību tā biezumam.Ja Jūs veicat zemas intensitātes vingrojumus basām kājām, ieteicamais paklāja biezums ir vismaz 10 mm, ar mīkstu sūkļa tekstūru.Ja Jūs veicat dinamiskus spēka vingrojumus, ieteicams izmantot paklāju, kura biezums ir 7 mm.Arī garums ir svarīgs. Piemēram, pilatēm vai spēka treniņiem ieteicams, lai paklāja garums būtu vismaz Jūsu auguma garumā.

Pilates vai jogas paklājs?Kuru no tiem izvēlēties?

Pilatēm svarīgākais ir komforts – citiem vārdiem sakot, galvenais ir paklāja biezums:starp Jūsu ķermeni un grīdu ir jābūt polsterējumam.Jogai ir nepieciešams paklājs, kas nodrošina saķeri ar grīdu, lai tas (un Jūs) neslīdētu, mainot pozas.

Es nezinu, kādus vingrojumus veikt. Vai Jums ir kādi ieteikumi?

Mums ir daudz noderīgu ideju.Vienkārši nokopējiet un ielīmējiet zemāk redzamo saiti Jūsu tīmekļa pārlūkā:https://contents.mediadecathlon.com/s839592/k$6b3756111718eb4183a4ca75d9fcf52f/fiche%20pilatesmat%20a4.pdf
Jūs varat lejupielādēt bezmaksas plakātu viedtālrunī vai izdrukāt to.Plakātā ir redzami dažādi vingrojumi, kuri ir izstrādāti sadarbībā ar sertificētiem personīgajiem treneriem, lai Jūs varētu veikt visa ķermeņa treniņu.

Noderīgs ieteikums.

Izpildot vingrojumus uz ceļiem, jūs varat arī nolocīt paklāju, tādējādi izveidojot papildu amortizējošu kārtu.Vismaz mēs tā darām, un tas darbojas vienkārši lieliski :).

Dažas piezīmes.

300 ml ūdens, 1 ēdamkarote baltā etiķa, 5 pilieni lavandas ēteriskās eļļas:lūk, mūsu slepenā recepte, lai jūsu paklājs būtu tīrs un aromātisks.Jūs varat izmēģināt arī mūsu jogas paklāju tīrīšanas līdzekli ar ēteriskajām eļļām (artikula Nr.:8491191).Sarullējiet savu paklāju pēc katras nodarbības, izmantojot komplektā iekļautās siksnas (nerullējiet paklāju pārlieku cieši).
Uz paklāja vingrojiet basām kājām vai zeķēs.