Slēpt filtrus
Filters 0
Kārtot pēc:
Filters 0

DECATHLON PREČU ATGRIEŠANAS UN APMAIŅAS  NOTEIKUMI

PĒRC UN IZMĒĢINI, TEV PATIKS!

Ja tomēr nē, ar prieku pieņemsim atpakaļ, apmainīsim preci vai atgriezīsim naudu.

Ja tev ir DECATHLON lojalitātes konts, tu vari atgriezt preci 365 dienu laikā no pirkuma brīža. Ja esi iegādājies preci veikalā un pirkuma brīdī neesi norādījis sava lojalitātes konta e-pastu, Tu vari atgriezt preci 30 dienu laikā no pirkuma brīža, uzrādot čeku.

Iegūsti savā īpašumā DECATHLON klienta karti bez maksas un izbaudi visas priekšrocības brīžos, kad jāveic preču apmaiņa vai atgriešana!  



Kā notiek bezmaksas preču atgriešana?

Saviem lojālajiem klientiem, nodrošinam bezmakas preču atgriešanu. Ja Tev radusies nepieciešamība preci atgriezt, sazinies ar mums +371 25783966 un dosim norādījumus soli pa solim kā rīkoties, lai varētu preci atgriezt. Pirkumi, kuri veikti veikalā, var tikt atgriezti TIKAI veikalā. Atgriežot preci, izvēlies sev ērtāko atgriešanas veidu:

  • DPD kurjers

  • Omniva kurjers

  • DPD paku skapis (no 2021. g.)

  • DPD sadarbības partneri (no 2021. g.)

  • Omniva pakomāts (no 2021. g.)

Ja Tev ir DECATHLON klienta karte
DECATHLON augstu vērtē savu produktu kvalitāti un apņemšanos nodrošināt klientu apmierinātību. Ja Tev ir sava DECATHLON klienta karte, mēs dodam iespēju atgriezt preces 365 dienu laikā no pirkuma brīža šādos gadījumos:


1.  Atgriežamās preces: nelietotas un oriģinālajā iepakojumā
Tu vari samainīt preces vai saņemt atpakaļ naudu par atgrieztajām precēm. Detalizētu sarakstu ar precēm, kuras netiek mainītas skatīt ŠEIT. Preču apmaiņas gadījumā, varat izvēlēties citu tā paša produkta izmēru vai krāsu. 


2. Ja preces lietošanas laikā konstatē, ka tā neatbilst Tava sporta spēles līmeņa vajadzībām
Lūdzu ņem vērā, ka mēs atpakaļ nepieņemam:
- preces, kuras novērtējam kā ir tīšuprāt bojātas vai neatbilstoši uzturētas,
- preces, kuras ir lietotas tām neparedzētiem mērķiem,
- preces, kurām konstatējam parastu nolietojumu,

- tādas preces kā pārtika un dzērieni, gāzes baloniņi, personalizētus priekšmeti, personas drošības aprīkojums. Detalizētu sarakstu ar precēm, kuras netiek mainītas skatīt ŠEIT

Balstoties uz mūsu novērtējumu (preces stāvoklis un lietošanas ilgums vai biežums), mūsu DECATHLON komandai ir tiesības atgriezto preci pieņemt vai nepieņemt un atgriešanas gadījumā izvēlēties piemērotāko risinājumu (labošana, apmaiņa, daļēja vai pilna par preci samaksātās naudas atgriešana).
Jebkurā no šiem gadījumiem, Tev būs jāuzrāda sava DECATHLON klienta karte un pirkuma pamatojošs dokuments (kases čeks vai elektroniskais rēķins).
Ja pirkuma brīdī Tu uzrādi savu DECATHLON klienta karti, Tava pirkuma čekam mēs automātiski izveidojam elektroniskas kopijas, kuras varēsi redzēt savā klienta kontā DECATHLON mājaslapā.

Ja Tev nav DECATHLON klienta karte

Tev ir tiesības atgriezt preces 30 dienu laikā no pirkuma datuma, uzrādot pirkumu pamatojošu dokumentu (kases čeks vai elektronisks rēķins).



Ja precei konstatēts ražošanas defekts

Gadījumā, ja Tevis iegādātam produktam ir ražošanas defekts, neraizējies! Visiem DECATHLON  zīmolu produktiem minimālā garantija ir 2 gadi.*

Ja šādu produktu atgriez pēc 30 dienu lietošanas, vispirms Tev piedāvāsim remonta risinājumu. Ja mēs nevarēsim remontu veikt saprātīgā termiņā, preci apmainīsim. Ja ekvivalenta prece nav pieejama, mēs Tev piedāvāsim pilnu samaksātās summas atmaksu.

Ja defekta produktu atgriez 30 dienu laikā pēc pirkuma dienas, Tev ir tiesības saņemt pilnu samaksātās summas atmaksu, uzrādot pirkuma pamatojošu dokumentu.

Ja pirkuma brīdī tu uzrādi savu DECATHLON klienta karti, tava pirkuma čekam mēs automātiski izveidojam elektroniskas kopijas, kuras varēsi redzēt savā klienta kontā DECATHLON mājaslapā.



Ja prece nav DECATHLON  zīmolu produkts – kāds ir garantijas termiņš?
Citu zīmolu produktiem DECATHLON nodrošina 1 gada garantiju, ja vien uz produkta nav citi norādījumi. Tavas juridiskās tiesības aizsargā Latvijas Republikas Patērētāju tiesības aizsardzības likums.



Kā atgriezt pirkumu, kurš veikts uz vietas veikalā?

Produktus, kurus iegādājies DECATHLON veikalā Latvijā, vari atgriezt atpakaļ tikai veikalā. Atgriežot iegādāto preci, Tev jābūt līdzi kases čekam un lojalitātes kartei, kuru lietoji pirkuma laikā. Lūdzu ņem vērā, ka uz vietas veikalā veiktos pirkumus nevari atgriezt ar sūtījumu. Lūdzu ņem vērā, ka mēs varēsim atgriezt samaksāto summu tikai ar to klienta karti, kura tika izmantota pirkuma brīdī.

Ja vēlies atgriezt velosipēdu, pirms atpakaļsūtījuma veikšanas ritenis droši jāiepako oriģinālajā kastē

Tev tuvākā DECATHLON veikala kontaktinformāciju un darba laikus vari skatīt šeit.

Kā atgriezt pirkumus, kuri veikti internetveikalā?
Ja Tev radusies nepieciešamība internetveikalā iegādāto preci atgriezt, sazinies ar mums +371 25783966 un dosim norādījumus soli pa solim kā rīkoties, lai varētu preci atgriezt.

Savā pasta sūtījuma paciņā lūdzam iekļaut rakstisku zīmīti ar sava pasūtījuma numuru (vai sūtījuma grupas numuru). Bez šīs informācijas mēs nevarēsim tālāk rīkot Tavu preces atgriešanu.


Lūdzam savu sūtījumu veikt uz šo adresi:

“DECATHLON Latvia” Loģistika
TC “SĀGA”, Biķeru iela 4,

Dreiliņi, Stopiņu novads, LV-2130


Ja vēlies atgriezt vairākus pasūtījumus, Tev ir iespēja tos atgriezt kopā vienā sūtījumā.

Tomēr lūdzam pabeigt atgriešanas procesu katram pasūtījumam atsevišķi un neaizmirsti sūtījuma paciņā ielikt aizpildītu atgriešanas veidlapu par katru atgriezto pasūtījumu. Lūdzu ņem vērā, ka mēs nevaram tiešsaistē pieņemt atgriešanu pirkumiem, kuri veikti uz vietas veikalā.

Ja vēlies atgriezt velosipēdu, pirms atpakaļsūtījuma veikšanas ritenis droši jāiepako oriģinālajā kastē

Tev tuvākā DECATHLON veikala kontaktinformāciju un darba laikus vari skatīt šeit.

Kad es saņemšu par preci samaksātās summas atmaksu?

Brīdī, kad preci saņemsim atpakaļ mūsu noliktavā un izvērtēsim atgrieztās preces stāvokli, Tu e-pastā saņemsi apstiprinājumu, ka Tava preces atgriešana ir apstrādāta.
Izvērtējot preces stāvokli un pieņemot lēmumu par naudas atgriešanu, Tu saņemsi par atgriezto preci samaksātās summas atmaksu tādā norēķinu veidā, kādā sākotnēji norēķinājies par pirkumu.

KREDĪTKARTE / DEBETKARTE

Ja par tiešsaistes pirkumu norēķinājies, izmantojot kredītkarti vai debetkarti, samaksātās summas atmaksu saņemsi uz to pašu karti, kuru izmantoji pasūtījuma veikšanai.

PAYPAL

Ja par tiešsaistes pirkumu norēķinājies, izmantojot PayPal, samaksātās summas atmaksu saņemsi savā Paypal kontā.

Vai man jāsedz preces atgriešanas izdevumi?

Ja pasūtījumu saņēmi ar kādu no attālinātās saņemšanas iespējām, sazinoties ar mums, Tu saņemsi norādījumus kā rīkoties, lai bez maksas atgrieztu preci.

Kā atgriezt bojātās preces?

Tev ir iespēja atgriezt preces, kuras esi saņēmis ar defektu,  DECATHLON veikalā. DECATHLON komandas biedri tās izvērtēs un noskaidros defekta iemeslu.

Lūdzu ņem vērā, ka šādā gadījumā mēs varētu Tevi lūgt uzrādīt bildes, kurās redzams izdarītais bojājums.

DECATHLON nevar nodrošināt preču atgriešanu, ja tās ir tīši bojātas vai nepiemēroti lietotas.

Ja produkta garantijas termiņš ir beidzies, mēs diemžēl nevarēsim veikt apmaiņu vai naudas atmaksu par bojāto preci. Informāciju par garantiju katram produktam vari skatīt mūsu mājaslapā.

Iespējams, ka mēs nevarēsim nodrošināt remontu produktiem, kuru garantijas termiņš ir beidzies. Vairāk informācijas vari iegūt, konsultējoties sev tuvākajā veikalā.

DECATHLON Jums UZTICAS! 

Gan veikalā, gan internetā varat preci apmainīt vai atgriezt pret naudu. Pavisam vienkārši — tā ir Jūsu izvēle!