Slēpt filtrus
Filters 0
Kārtot pēc:
Filters 0
Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
  • Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
  • Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
  • Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
  • Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
  • Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
  • Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
  • Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
  • Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
  • Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.

NABAIJI

8577830

Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.

€8,00
AR PVN
1 Atsauksmes
Viens no 1 lietotājiem iesaka šo produktu
  • Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
  • Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
  • Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
  • Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
  • Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
  • Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
  • Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
  • Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
  • Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
Ūdens aerobikas svaru jostas, melnas, oranžas. 2 * 0,5 kg.
Izmērs :
Nav pieejams tiešsaistē

Pieejamība veikalā

Mūsu dizaina komanda ir izstrādājusi šīs svaru jostas, lai veicinātu spēka treniņu grūtības līmeni ūdens aerobikas vingrinājumu laikā.

Veiciniet ķermeņa tonēšanas vingrinājumus, uzvelkot neoprēna svaru jostas ap plaukstu locītavām vai potītēm ūdens aerobikas treniņu laikā.

PRIEKŠROCĪBAS

Daudzpusība

Iespējams izmantot uz plaukstas locītavām vai potītēm.

Anatomiska konstrukcija

“Velcro” līplente, lai pielāgotu plaukstas vai potītes izmēru.

Svars

Katra svaru josta sver 0,5 kg.

Aizsardzība pret hloru

Hlora pretestība.

SASTĀVS/PADOMI

Kādām aktivitātēm?

Ūdens aerobika, ūdens treniņi un ūdens steps.

Kādēļ izmantot svaru jostas ūdenī?

Iegūstiet vairāk ūdens aerobikas treniņu laikā, stiprinot muskuļu spēku ar svaru jostām.Svaru jostas ļauj stiprināt muskuļu spēku un veicināt kustību pretestību, apliekot papildu svaru ap potītēm vai plaukstu locītavām.Ideāli piemērotas statiskiem vingrinājumiem, jo tās intensīvāk nodarbina muskuļus, līdz ar to treniņi ir enerģiskāki un dinamiskāki.

Kādēļ tonizēt muskuļus?

Muskuļu tonizācija palīdz līdzsvarot ķermeni un stiprina visas ķermeņa daļas (vēderu, sēžas vietu, rokas, krūškurvi).Mērķtiecīgi tonizācijas vingrinājumi palīdz ķermenim noturēt vai atgriezt formu. Tonizācija un spēka treniņi ir arī ļoti labi vingrinājumi, kas papildus sporta aktivitātēm uzlabo jūsu fizisko sagatavotību.Izmantojiet svaru jostas, lai uzlabotu un veicinātu jūsu rezultātus treniņu laikā.

Lietošanas ieteikumi.

Aplieciet jostas ap potītēm vai plaukstas locītavām, lai palielinātu nepieciešamo fizisko piepūli.Pielāgojiet “velcro” līplenti pēc saviem ieskatiem, lai nodrošinātu pietiekamu kustību brīvību.

Preces iepakojums.

Svaru jostas tiek pārdotas pāros.

Ieņemamā pozīcija vingrinājumu izpildei un daži vingrinājumu piemēri.

Pamatpozīcija:Iztaisnojiet muguru, stingri nolieciet kājas uz grīdas un nedaudz iesēžaties ceļgalos.Jūs esat gatavs sākt vingrinājumu.

Spērieni ar abām kājām.

1. vingrinājums:Spērieni ar abām kājām:Aplieciet svaru jostas ap potītēm un ieņemiet pamatpozīciju + salieciet kāju, izstiepjot saliekto celi uz priekšu, un iztaisnojot pēdu, lai izstieptu kāju visā tās garumā.Atgriezieties pamatpozīcijā un dariet to pašu vingrinājumu ar otru kāju.

Sitieni ar abām rokām.

2. vingrinājums:Sitieni ar abām rokām:Aplieciet svaru jostas ap rokām un ieņemiet pamatpozīciju + salieciet elkoni un iztaisnojiet roku sev priekšā.Dariet to pašu vingrinājumu ar otru roku.

Atvilcējmuskuļu vingrinājums.

3. vingrinājums:Atvilcējmuskuļu vingrinājums:Aplieciet svaru jostas ap potītēm un ieņemiet pamatpozīciju + turiet kājas plecu platumā, salieciet kājas kopā un tad izpletiet tās, vienlaikus daļēji saliecot kājas, pēc tam atkārtojiet.

Vērtējumi

5/5 1 vērtējums
Viens no 1 lietotājiem iesaka šo produktu
УТЯЖЕЛИТЕЛИ ДЛЯ АКВАФИТНЕСА 2*0,5 КГ NABAIJI
Фитнес-Центр (Krievija) Izmanto šo produktu kopš 3-6 mēneši
Отличный инструмент для развития выносливости мышц всего тела.

ПЛЮСЫ:

- Удобное крепление, прочные липучки. Приятный на ощупь материал. Если манжет
надеть правильно и плотно, то не будет натирать или слетать. Требует просушки после
тренировки.

- На руки: После 5 минут работы руки могут достичь максимального напряжения. Лучше
чередовать тренировки с манжетами и без. Очень понравится мужчинам, так как именно с
этим дополнением можно усилить акцент на верхний плечевой пояс. При этом потратив
на это гораздо меньше времени. Отличная аэробно-силовая тренировка.

- На ноги: применимо в аквааэробике и плавании. Разница в нагрузке между с
оборудованием и без чувствуется не сразу. Постепенно увеличивается и к 10-15 минуте
работы выходит на свой максимум при правильно подобранных целенаправленных
упражнениях. Женщины с хорошим уровнем подготовки оценят преимущества данного
инвентаря.

- Хорошо развивается силовая выносливость. Рекомендуется для подготовленных!

МИНУСЫ:

К каждой манжете пришита длинная бирка, которая очень мешает в тренировке.

Перед использованием её необходимо аккуратно отстричь. Но неосторожность
может привести к порче изделия. Рекомендуем производителю все маркёры по
эксплуатации выносить на упаковку.

Команда тренеров Фитнес Центра "100%" РЕКОМЕНДУЕТ использование данного
оборудования.
  • 1