Hide Filters
Filters 0
Sort by :
Filters 0
Women’s Pool Flip-Flops Tonga 500 - Lay Blue Pink
  • Women’s Pool Flip-Flops Tonga 500 - Lay Blue Pink
  • Women’s Pool Flip-Flops Tonga 500 - Lay Blue Pink
  • Women’s Pool Flip-Flops Tonga 500 - Lay Blue Pink
  • Women’s Pool Flip-Flops Tonga 500 - Lay Blue Pink
  • Women’s Pool Flip-Flops Tonga 500 - Lay Blue Pink
Women’s Pool Flip-Flops Tonga 500 - Lay Blue Pink

NABAIJI

8547331

Women’s Pool Flip-Flops Tonga 500 - Lay Blue Pink

€13.00
Tax included
25 reviews
23 of 25 people recommends this product
  • Women’s Pool Flip-Flops Tonga 500 - Lay Blue Pink
  • Women’s Pool Flip-Flops Tonga 500 - Lay Blue Pink
  • Women’s Pool Flip-Flops Tonga 500 - Lay Blue Pink
  • Women’s Pool Flip-Flops Tonga 500 - Lay Blue Pink
  • Women’s Pool Flip-Flops Tonga 500 - Lay Blue Pink
Women’s Pool Flip-Flops Tonga 500 - Lay Blue Pink
Color for the model :
Size for the model :
Not available online

Store Availability

Designed for swimmers looking for comfortable pool flip-flops to avoid slipping by the pool

BENEFITS

Grip

Sole with rubber inserts to ensure a good grip on the floor.

Water drainage

Pool flip-flops with perforated soles for better water drainage.

Drying time

The flip-flops dry quickly thanks to the perforated soles.

Lightweight

Flip-flops with a low-density ethylene-vinyl acetate sole. 140 g.

TECHNICAL INFORMATIONS

FLIP-FLOP MATERIAL

- Ethylene-vinyl acetate
-Natural rubber

Reviews

4.3/5 25 reviews
23 of 25 people recommends this product
Comfy
Kirsty (Australia) Used for 2 to 8 weeks Verified purchase What is a "Verified purchase"?

Where review is marked as "Verified purchase" confirmed by Decathlon, this means that we could verify that the client who filed this opinion has purchased the product from us.

We can confirm purchases for the reviews expressed on a request by e-mail after purchase or when the customer has this review from his personal space.

If a review is not marked as "Verified purchase," this does not mean that the author's review has no experience with the product. They may have given their review directly on the site without unique identification, or the product has been offered or paid by someone else.

The label "Verified purchase" let's help you judge the reliability of a review.
Comfy to wear all day and night
What a rubbish - from what used to be the best
Kristina (United Kingdom) Used for 1 week or less
These are absolute rubbish! I owned a pair from 3 years ago and they were the most comfortable flip flops ever, they travelled the world with me till finally started falling apart, at which point I ordered a pair of this new model and oh boy is it bad.

My online order arrived looking like these were put together by a toddler - the glue sticking out everywhere. Not only does it look cheap and ugly as hell, the sole is deeply pushed in in some places and sticking out over the frame in others. The sharp line on the toe separator is a just a no-no - who thought it was a good idea?! ¯\_(ツ)_/¯

I used your previous model to go hiking even - these should not be worn even indoors if you care about your feet. You shouldn't be selling such rubbish quality products, what a waste and what a shame to have turned something that was top range to this. Very disappointing.
overview
barry (United Kingdom) Used for 2 to 8 weeks
good value
Удобство
Наталия (Russia) Used for 2 to 8 weeks
Удобные и недорогие тапочки, для море самое то.
Отличные тапки
Мария (Russia) Used for 7 to 12 months
Покупаю не первый раз, удобные, но относительно быстро рвутся. Срок использования не больше года, обычно 6-7 месяцев, если ходить дома постоянно или в бассейн. Мягкие, есть подъем для стопы (актуально при плоскостопии) и пружинят, подойдут для прогулок по улице на курортах
Отлично
Александр (Russia)
Очень удобные, мягкие, легкие... Как мужские, так и женские
Супер
ирина (Russia) Used for 3 to 6 months
Шлепки - супер! Легкие, не скользят, не красятся. Беру с собой в душ в спортзале и в бассейн! Удобно и красиво!!!
very nice light
Roman (United Kingdom) Used for 2 to 8 weeks Verified purchase What is a "Verified purchase"?

Where review is marked as "Verified purchase" confirmed by Decathlon, this means that we could verify that the client who filed this opinion has purchased the product from us.

We can confirm purchases for the reviews expressed on a request by e-mail after purchase or when the customer has this review from his personal space.

If a review is not marked as "Verified purchase," this does not mean that the author's review has no experience with the product. They may have given their review directly on the site without unique identification, or the product has been offered or paid by someone else.

The label "Verified purchase" let's help you judge the reliability of a review.
bought for my daughters for swimming pool , very well made
Всем хороши, но красят пятки)
Зоя (Russia) Used for 7 to 12 months
Отличные сланцы: легкие, подошва не скользит по полу, даже в бассейне, красивые, удобные.
Но - конкретно в этой расцветке (белые с бордовой с орнаментом стелькой) красят ноги в бордовый цвет, если в них ходить
Wrong product
ANDREW (United Kingdom) Used for More than 2 years Verified purchase What is a "Verified purchase"?

Where review is marked as "Verified purchase" confirmed by Decathlon, this means that we could verify that the client who filed this opinion has purchased the product from us.

We can confirm purchases for the reviews expressed on a request by e-mail after purchase or when the customer has this review from his personal space.

If a review is not marked as "Verified purchase," this does not mean that the author's review has no experience with the product. They may have given their review directly on the site without unique identification, or the product has been offered or paid by someone else.

The label "Verified purchase" let's help you judge the reliability of a review.
Was sent wrong size and wrong product
Response of the brand
Dear Andrew,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you received wrong product. One of our staff members from the Customers Loyalty Team will contact you soon to arrange replacement or refund. 
Once again apologies for any inconvenience caused.
Kind Regards

KORNEL
ANDREW found this answer helpful